Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

runda nozowa i rózna muzyczka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 O2H

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 09.06.2008 17:09

Zainstalowalem ostatnio ten plugin http://amxx.pl/viewt...der=asc&start=0 i wstawiłem sobie muzyczke pod nazwe play_ejo ale zaczyna sie to robic nudne i chciałbym dodac jeszcze np play_ejo2 i play_ejo3 i zeby ta muzyczka leciala na zmiane zeby z kazda rundą nozowkową była inna. Jak to zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#2 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.06.2008 19:47

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc> 

new czas = 60 
new resety=3 
new noze=0 
new restart_title[1][] = { "La Resistance" } 

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} 

new bylo_juz=0 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D 
    
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public test_it(){ 
    new players[32], num, num2 
    get_players(players,num,"e","TERRORIST") 
    get_players(players,num2,"e","CT") 
    if(num2<1 || num<1) return 0 
    return 1 
} 

public client_disconnect(id){ 
    set_task(0.3,"disconnect",0) 
} 

public disconnect(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
} 

public Event_StartRound(){ 
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) 
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) 
} 

public client_PreThink ( id ) 
{ 
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") 
} 

public restart_odlicz(){ 
        
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ 
        noze=1 
        bylo_juz=1 
        czas=60 
        resety=3 
        pause("ac","Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
        pause("ac","imessage.amxx") 
        pause("ac","scrollmsg.amxx") 
        set_task(3.0,"muza_on", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") 
    } 
} 

public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo2.wav") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo3.wav") 
    client_cmd(0,"spk misc/play_ejo4.wav") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/play_ejo.wav") 
    precache_sound("misc/play_ejo2.wav") 
    precache_sound("misc/play_ejo3.wav") 
    precache_sound("misc/play_ejo4.wav") 
    precache_sound("misc/reset.wav") 
    precache_sound(misc[0]) 
    precache_sound(misc[1]) 
    precache_sound(misc[2]) 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}
Spróbuj tego. nazwy nowych soundów to:
play_ejo2
play_ejo3
play_ejo4
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.06.2008 21:50

silversurfer tak nie mozesz - dajesz polecenie by wlaczylo po kolei utwor nr.1 nr.2 nr.3 nr.4 i bedzie niezly charmidel xD

Uzyj switch'a lub if'a ktory bedzie sprawdzac jaka byla piosenka ostatnio grana...
  • +
  • -
  • 0

#4 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.06.2008 22:13

#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D
   
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
    new players[32], num, num2
    get_players(players,num,"e","TERRORIST")
    get_players(players,num2,"e","CT")
    if(num2<1 || num<1) return 0
    return 1
}

public client_disconnect(id){
    set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){
       
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
        noze=1
        bylo_juz=1
        czas=60
        resety=3
        pause("ac","Antirusher.amxx")
        pause("ac","M_Antirusher.amxx")
        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
        pause("ac","imessage.amxx")
        pause("ac","scrollmsg.amxx")
        set_task(3.0,"muza_on", 0)
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
    }
}

public muza_on()
{
  new rand = random_num(0,3)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
     case 0: client_cmd(0,"spk misc/play_ejo.wav")
     case 1: client_cmd(0,"spk misc/play_ejo2.wav")
     case 2: client_cmd(0,"spk misc/play_ejo3.wav")
     case 3: client_cmd(0,"spk misc/play_ejo4.wav")
  }
}

public wyswietl_res(){

    new jac1=random_num(0,255)
    new jac2=random_num(0,255)
    new jac3=random_num(0,255)   

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
    czas--
    if(czas==3){
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
    }
}

public restart_rundy_play(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
    unpause("ac","Antirusher.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
    unpause("ac","imessage.amxx")
    unpause("ac","scrollmsg.amxx")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav") 
    server_cmd("sv_restart 1")
    remove_task(8188)
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
    resety--
    if(resety==0){
        noze=0
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
    }
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/play_ejo.wav")
    precache_sound("misc/play_ejo2.wav")
    precache_sound("misc/play_ejo3.wav")
    precache_sound("misc/play_ejo4.wav")
    precache_sound("misc/reset.wav")
    precache_sound(misc[0])
    precache_sound(misc[1])
    precache_sound(misc[2])

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Hmm dzięki miczu dodałem switcha mam nadzieje, że dziala :)

Miczu: Na moje oko brakowalo 1 klamerki ' } ' po switch'u wiec poprawilem ;-)
Down: Pliki .sma to jest surowy kod zrodlowy ktory nie ma wplywu na to co sie dzieje na serwie - .sma trzeba skompilowac do postaci .amxx

  • +
  • -
  • 0

#5 O2H

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 09.06.2008 23:23

no włozyłem to na ftp dodałem muze pod nazwa play_ejo,play_ejo2 i play_ejo3 i dalej leci ta sama jedna muzyczka a zmienialem pare razy mapy
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.06.2008 05:41

Skompiluj plik .sma (czyt. code z postu silversurfera)
  • +
  • -
  • 0

#7 O2H

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 10.06.2008 08:02

no skopiowałem ten code to pliku .sma i tak nie działa nie wiem czy ja robie cos zle czy w tym kodzie jest cos zle
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.06.2008 13:58

Tak, zle robisz, a przynajmniej zle czytac :lol:

Napisalem skompiluj, a nie skopiuj ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 O2H

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 10.06.2008 22:40

ok juz działa dzięki :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych