Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Zmniejszenie obrazen klasie KaemistaZmniejszenie obrazen klasie Kaemista

klasa knd 4af

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 knd121

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 11.09.2014 18:47

Elo:P

 

Proszę o edytowanie klasy Kaemista, aktualnie posiada ona 5dmg +int i proszę o zrobienie aby miała:

 

Za 4pkt w staty  dostajesz 1dmg więcej.

Załączone pliki


Użytkownik knd121 edytował ten post 11.09.2014 18:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Nilson

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Szwecja
Offline

Napisano 11.09.2014 19:14

O to chodziło tak ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 knd121

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 12.09.2014 16:49

Ciężko mi powiedzieć bo i tak ta klasa jest za dobra na moim serwerze.

 

Mógłby mi ktoś napisać, która linijka odpowiada za wymagane punkty i która za int?


  • +
  • -
  • 0

#4 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 15.09.2014 06:18

Ta linijka odpowiada za DMG:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

Gdzie wartość 4.0 to DMG dodatkowe a wartość 0.5 to mnożnik inteligencji czyli +int, radziłbym nie zmieniać bo jest ok :)

 

 

Co do wymaganej ilości statów to tutaj:

new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#5 knd121

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 18.09.2014 17:29

"if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

 

Gdzie wartość 4.0 to DMG dodatkowe a wartość 0.5 to mnożnik inteligencji czyli +int, radziłbym nie zmieniać bo jest ok"

 

 

Chodziło mi właśnie o to:P

 

 

thx:P

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, knd, 4af

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych