witam. mam problem ponieważ chcę podmienić dzwięki awp (odlosy strzelania a także przładowania)
te dzwięki mają nazwe i znajdują sie w
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.09.2014 17:47
witam. mam problem ponieważ chcę podmienić dzwięki awp (odlosy strzelania a także przładowania)
te dzwięki mają nazwe i znajdują sie w
Napisano 04.09.2014 17:56
pokaż new_weapons.ini
Użytkownik Wiciu1987 edytował ten post 04.09.2014 17:56
Napisano 04.09.2014 18:19
Napisano 04.09.2014 18:29
Ja też tak miałem i też nie chciało zagadać więc zrobiłem taki myk. ( też go zrób )
"sound/weapons/awp1.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp1.wav
"sound/weapons/awp_clipin.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_clipin.wav
"sound/weapons/awp_clipout.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_clipout.wav
"sound/weapons/awp_deploy.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_deploy.wav
Zrób tak jak wyżej, czyli pozmieniaj nazwy dźwięków jakie są w oryginale ( awp1.wav, awp_clipin.wav, awp_clipout.wav, awp_deploy.wav ) dopisując z przodu NEW
NEW.awp1.wav
NEW.awp_clipin.wav
NEW.awp_clipout.wav
NEW.awp_deploy.wav
Ja tak mam u siebie i śmiga
Napisano 04.09.2014 19:06
Trzeba zdekompilować model. Temat był wałkowany wiele razy.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych