Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

brak nowych dzwięków


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaroTato

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 04.09.2014 17:47

witam. mam problem ponieważ chcę podmienić dzwięki awp (odlosy strzelania a także przładowania)

 

te dzwięki mają nazwe i znajdują sie w

 

sound/weapons/awp1.wav" "
"sound/weapons/awp_clipin.wav" 
"sound/weapons/awp_clipout.wav"
"sound/weapons/awp_deploy.wav" 
 
Lecz problem polega na tym że gdy podmieniam te dzwięki pluginem GHW_Weapon_Replacement.amxx nie chcą się zmienić na nowe. wszystkie miejsca dobrze napisalem i nie wiem co się dzieje czy są gdzieś jeszcze miejsca tych dzwięków. z góry mówie że pluginem da się zmieniać dzwięki ponieważ mam już nowe dzwięki przy nozu

zm_54d6972f3624f.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Zapraszam unikalny Zombie Plague : 80.82.16.66:27016


#2 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 04.09.2014 17:56

pokaż new_weapons.ini


Użytkownik Wiciu1987 edytował ten post 04.09.2014 17:56

  • +
  • -
  • 0

#3 BaroTato

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 04.09.2014 18:19

"sound/weapons/awp1.wav" "sound/misc/assasin/scout_fire-1.wav
"sound/weapons/awp_clipin.wav" "sound/misc/assasin/relod.wav
"sound/weapons/awp_clipout.wav" "sound/misc/assasin/relod.wav
"sound/weapons/awp_deploy.wav" "sound/misc/assasin/relod.wav

zm_54d6972f3624f.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Zapraszam unikalny Zombie Plague : 80.82.16.66:27016


#4 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 04.09.2014 18:29

Ja też tak miałem i też nie chciało zagadać więc zrobiłem taki myk. ( też go zrób )

 

"sound/weapons/awp1.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp1.wav

"sound/weapons/awp_clipin.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_clipin.wav

"sound/weapons/awp_clipout.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_clipout.wav

"sound/weapons/awp_deploy.wav" "sound/misc/assasin/NEW.awp_deploy.wav

 

Zrób tak jak wyżej, czyli pozmieniaj nazwy dźwięków jakie są w oryginale ( awp1.wav, awp_clipin.wav, awp_clipout.wav, awp_deploy.wav ) dopisując z przodu NEW

NEW.awp1.wav

NEW.awp_clipin.wav

NEW.awp_clipout.wav

NEW.awp_deploy.wav

 

Ja tak mam u siebie i śmiga ;) 


  • +
  • -
  • 0

#5 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 04.09.2014 19:06

Trzeba zdekompilować model. Temat był wałkowany wiele razy.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych