Czy wie ktoś i mógłby pomoc dodać do poniższego kodu by Model zmieniał się tylko dla osoby o odpowiedniej fladze?
Tak jak by Vip miałby nóż...
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fun> #define PLUGIN "Player Knife MDL" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "[H]ARDBO[T]" new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl"; new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl"; new const model_world[] = "models/w_knife.mdl"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel"); register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1") } public event_MDL(id) { if(read_data(2) == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view); set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world) } else return FMRES_IGNORED; return FMRES_IGNORED; } public fw_SetModel(ent,const model[]) { for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) { if(is_user_alive(i)) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equali(model,model_world)) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } } return FMRES_IGNORED; } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world) }
Z góry dziękuję za pomoc