Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak ustawic Set_user_health miejac liczbe Float


Najlepsza odpowiedź Puchate , 27.08.2014 23:49

To konwertuj liczbe zmiennoprzecinkowa na calkowita za pomoca floatround. Jezeli jako parametr musisz podac float to mozesz pierw ja zaokraglic a pozniej zmienic na float np. tak -> float(floatround(5.02)) zwroci (w przyblizeniu ;)) 5.00.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 27.08.2014 22:51

Tak jak wyżej, może niejasno  dlatego podam przyklad

set_user_health(index, get_user_health(index) + 1/3)

Jak zachowa się gra/HLDS/AMXX ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2014 23:10

Przez modul fun musisz miec zmienna int, ale przez fakemeta/engine musisz miec float.

 

Zawsze istnieja funkcje typu floatround zalatwiajace problemy konwersji typow zmiennych. 

 

W przypadku ktory podales wszystko bedzie dzialac ok, tylko nie bardzo wiem do czego to dzielenie na koncu, bo wychodzi ze dodajesz do obecnego zycia gracza 0,33(3).


Użytkownik Puchate edytował ten post 27.08.2014 23:11

  • +
  • -
  • 0

#3 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 27.08.2014 23:16

Chodzi mi o takie coś, mam np 40,763 jak zachowa się kompilator

 

A da się to jakoś ogarnąć, aby do życia gracza było dodawane tylko "zero" liczb po przecinku z danej liczby ?

 

22,125125125...

a chce z tego "odcinać 125125125... aby było samo 22


  • +
  • -
  • 0

#4 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 27.08.2014 23:48

Myslalem o zamienianiu float_to_str potem dzieleniu na Left i Right argumentów wystąpieniem "." i wywalaniu reszty z Right,. a potem zamienianie na num, przeszlo by ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2014 23:49   Najlepsza odpowiedź

To konwertuj liczbe zmiennoprzecinkowa na calkowita za pomoca floatround. Jezeli jako parametr musisz podac float to mozesz pierw ja zaokraglic a pozniej zmienic na float np. tak -> float(floatround(5.02)) zwroci (w przyblizeniu ;)) 5.00.


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych