Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] wyjaśnienie kodu


Najlepsza odpowiedź Rivit , 29.08.2014 06:31

To jest wyciąganie id gracza z id taska.

Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 29.08.2014 02:05

siema, proszę Was abyście mi wyjaśnili ten kod:

public Widzialny(task_id)
{
	new id = task_id - 3431
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
	show_hudmessage(id, "Bedziesz widzialny za: %d", Odlicz[id])
	
	Odlicz[id] -= 1 
	
	if(Odlicz[id] <= 0)
	{
		if(task_exists(task_id))
		{
			remove_task(task_id)
		}
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
	}
}

chodzi mi o to:

new id = task_id - 3431

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.08.2014 06:31   Najlepsza odpowiedź

To jest wyciąganie id gracza z id taska.

Ktos w tasku jako 3 parametr użył 3431+id, żeby nie przesyłać osobno indexu gracza. To taki trik fajny i przydatny. Potem w funkcji widzialnosc masz task_id (czyli 3431+id) i od tego odejmujesz 3431 i co Ci zostaje? Index gracza i możesz na nim operować.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych