Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Migający ekran przy niskim Hp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lelek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 08.06.2008 14:42

Cześć mam taki problem z tym pluginem ze nie zawsze się wyłaczy tak jak by zapomniał jest to zjawisko bardzo czeste i czy pomożecie i przrobicie plugin tak żeby wylaczal sie przy każdej nowej rundzie?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Low HP fade"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASK 666

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","eDeathMsg","a")
    register_event("Damage", "Event_Damage", "be", "2!0")
    register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
}


public NewRound()
{
    new players[32],count
    get_players(players,count)
    for (new i = 1; i <= count ; i++)
        if(task_exists(TASK + i))
            remove_task(TASK + i)   
}

public Event_Damage(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
   
    new HP = get_user_health(id)   
   
    new param[1]
    param[0] = id
   
    if(HP <= 15 && HP >= 10)       
        set_task(1.0,"fade",TASK + id,param,1,"b")
   
    if(HP <= 9 && HP >= 1)
    {
        remove_task(TASK + id)
        set_task(0.8,"fade",TASK + id,param,1,"b")
       
    }   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fade(param[])
{
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},param[0]);
    write_short(1<<10) // duration
    write_short(1<<10) // hold time
    write_short(0x0000) // flags
    write_byte(180) // red
    write_byte(0) // green
    write_byte(0) // blue
    write_byte(110) // alpha
    message_end()   
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ChaoS

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 08.06.2008 14:43

nie ten dział.
  • +
  • -
  • 0

#3 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 08.06.2008 14:50

dobrze przepraszam niech admin przeniesie i mnie poinformuje gdzie sie znajduje.
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.06.2008 06:30

Opisz lepiej pluga co robi i problem...
  • +
  • -
  • 0

#5 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 09.06.2008 21:12

Hm jak najlepiej to wyjśnic moze tak.. Wgrywam ten plugin wolam kolege na serwer gramy sobie on do mnie strzela zostaje mi np. 20hp ekran zaczyna migać na czerwono (wszystko bardzo ładnie) ja mam szczescie i go zabijam czyli jest nastepna runda a mi ekran nadal miga mimo że mam 100hp to tak jak by się nie wyłaczał.

P.S. Może Ci pomoże ten plugin "bicie serca przy niskim hp" on też miał buga ale go naprawili i sie wyłacza w nastepnej rundzie....
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.06.2008 21:46

Aha czyli mowisz ze zle jest napisany kod ktory odpowiada za wylaczenie wstrzasow po rundzie? Trzeba bylo tak od razu... przetestuj po skompilowaniu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Low HP fade"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASK 666

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","eDeathMsg","a")
    register_event("Damage", "Event_Damage", "be", "2!0")
    register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
}


public NewRound()
{
    new players[32],count
    get_players(players,count)
    for (new i = 0; i < count ; i++)
        if(task_exists(TASK + players[i]))
            remove_task(TASK + players[i])   
}

public Event_Damage(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
   
    new HP = get_user_health(id)   
   
    new param[1]
    param[0] = id
   
    if(HP <= 15 && HP >= 10)       
        set_task(1.0,"fade",TASK + id,param,1,"b")
   
    if(HP <= 9 && HP >= 1)
    {
        remove_task(TASK + id)
        set_task(0.8,"fade",TASK + id,param,1,"b")
       
    }   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fade(param[])
{
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},param[0]);
    write_short(1<<10) // duration
    write_short(1<<10) // hold time
    write_short(0x0000) // flags
    write_byte(180) // red
    write_byte(0) // green
    write_byte(0) // blue
    write_byte(110) // alpha
    message_end()   
}

PS. nie zdziwilbym sie gdybys mowil o poprawionym plugu ktory sam pisalem od nowa bo Seba nie chcial sie publicznie podzielic plugiem o podobnym (ale zbugowanym) dzialaniu ;>
  • +
  • -
  • 0

#7 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 09.06.2008 22:17

TO sprawa teraz wyglada tak mam jeszcze wgrany plugin na bicie serca i zostawianie śladów przy niskim hp wgrałem ten plugin co napisałes. i ekran nie zaczał migać ale zaczeło głośniej bić serce i wiecej sladów(z tym nie do konca pewnien jestem) ale co do serca to na 100% głosniej a ekran nie migał wcale
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.06.2008 17:28

Ja tylko poprawilem funkcje od wylanczasnie 'mrugania' na starcie rundy.

Jedyne co mozesz sprobowac to zmienic liczbe na dowolna(polecam na duza i nie przewidywalna)
#define TASK 666

Innych plugow ci nie zmienialem to chyba juz twoj problem/wina ze cos zle ci dzialaja :lol:
  • +
  • -
  • 0

#9 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 10.06.2008 17:49

Ok możesz mi podać sma

tamte pluginy już działają poprawnie coś było nie tak ale to zapewne ze byle sam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych