Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Zablokowanie i odblokowanie Ham_Spawn
Najlepsza odpowiedź sebul , 25.08.2014 10:32
Zrób małe opóźnienie. Przejdź do postu
#1
Napisano 24.08.2014 11:00
Jak zablokować spawn? A potem go odblokować? Czy wystarczy DisableHamForward żeby odblokować.
#2
Napisano 24.08.2014 11:07
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 24.08.2014 11:11
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#4
Napisano 24.08.2014 11:35
#5
Napisano 24.08.2014 11:48
To drugie, a blokowanie spawnu to nie taka prosta rzecz.Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 24.08.2014 11:58
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
#7
Napisano 24.08.2014 11:59
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
TO.
Chyba najlepsze wyjście, albo sie bawisz w return HAM_SUPERCEDE; ale z tym to zabawy będzie, bo gracz też się odradza jakby na spect itd.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#8
Napisano 24.08.2014 14:53
A jak go zabic po cichu, tak żeby mu deada nie dodało.?
#10
Napisano 25.08.2014 07:47
public Spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)-1) user_silentkill(id) } }
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
Używam tego kodu, ale po spawnie ciało gracza jest tak jakby zawieszone. Wygląda jakby się odrodził normalnie, z tą różnicą że nie żyje,a to ciało znika po x sekundach (cl_corpsestay CVar). Jak je położyć ?
#11
Napisano 25.08.2014 10:32 Najlepsza odpowiedź
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo