Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zablokowanie i odblokowanie Ham_Spawn


Najlepsza odpowiedź sebul , 25.08.2014 10:32

Zrób małe opóźnienie. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.08.2014 11:00

Witam.

Jak zablokować spawn? A potem go odblokować? Czy wystarczy DisableHamForward żeby odblokować.
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.08.2014 11:07

Co masz dokładnie na myśli? Chcesz zablokować samo wykonywanie się funkcji od spawna, czy zablokować spawn, tak żeby gracz się nie odradzał?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.08.2014 11:11

Jeżeli chcesz zablokować forward to tak jak napisałeś używając DisableHamForward, przez hooka.
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.08.2014 11:35

Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.08.2014 11:48

Nie wyrazilem sie dobrze. Chce aby gracz sie nie odrodzil. Czyli jak zahookuje ten forward i potem uzyje DisableHamForward to wyłączę ten forward we wszystkich pluginach? Czy DisableHamForward powoduje tylko wyłączenie łapania forwardu w tym pluginie?

To drugie, a blokowanie spawnu to nie taka prosta rzecz.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.08.2014 11:58

Dlaczego? Mam zmienną bEnabled. Jesli true to blokuj spawn else nie blokuj.
Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.
  • +
  • -
  • 0

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.08.2014 11:59


Dlaczego nie jest proste? Może lepiej zespawnować gracza i go po cichu zabić nie dodając mu deada.

TO.

Chyba najlepsze wyjście, albo sie bawisz w return HAM_SUPERCEDE; ale z tym to zabawy będzie, bo gracz też się odradza jakby na spect itd.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.08.2014 14:53

właśnie probowalem z supercede ale potem sie nie spawnowal.

A jak go zabic po cichu, tak żeby mu deada nie dodało.?
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.08.2014 15:32

Spróbuj http://amxx.pl/dokum...user-silentkill


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.08.2014 07:47

public Spawn(id)
{
      if(is_user_alive(id))
      {
            cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)-1)
            user_silentkill(id)
      }
}
      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

Używam tego kodu, ale po spawnie ciało gracza jest tak jakby zawieszone. Wygląda jakby się odrodził normalnie, z tą różnicą że nie żyje,a to ciało znika po x sekundach (cl_corpsestay CVar). Jak je położyć xD?


  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.08.2014 10:32   Najlepsza odpowiedź

Zrób małe opóźnienie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych