Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

proszę o modyfikacje slinika / klas

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ZombieKiller

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Nie Wiem
Offline

Napisano 23.08.2014 00:25

proszę o pomoc bo przy kompilacji mam bledy 
chcialem zrobic klasy ale chyba mi to nie wyszlo 

 

 

To chcialem zeby bylo ale jakos mi nie wyszlo moze mi ktos w tym pomóc proszę 

 

 

(W orginale byly tez inne klasy ktore w moim sma usunolem moze dlatego sa te bledy nie wiem..)

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, Szturmowiec, Ciezki, Rebeliant, Szpieg};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 125, 140, 110, 200, 150, 100, 120, 120, 125, 135, 110, 135, 140, 100};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.3, 1.40, 1.05, 0.95, 1.15, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.2, 1.15, 1.0, 1.05, 1.45}; 
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 120, 0, 100, 100, 50, 150, 100, 150, 150, 100};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Lekki Strzelec",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Bojownik (Klasa Premium)",
        "Szturmowiec",
        "Ciezki Strzelec",
        "Rebeliant",
	"Szpieg",

};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
	"Dostaje AWP, scout i deagle, 125hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 130% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 140% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 105 % biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje M249 (Krowa), 200hp bazowe, 95% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
	"Dostaje UMP45, 150hp bazowe, 115 % biegu, posiada 3 apteczki, 120 pancerza",
	"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, 100 % biegu, Ma 2 rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duzo obrazen",
	"Dostaje P90, 120hp bazowe, 100 % biegu, 100 pancerza, Dostaje 4 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
	"Dostaje AUG, 120 hp bazowe, 100 % biegu, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajduj¹cym siê blisko niego",
	"Dostaje szotgana M3, 125 hp bazowe, 130% biegu",
	"Dostaje Famas, AWP i deagle, Ma wszystkie granaty, 135 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
        "Dostaje SG552, deagle, granat HE, 110hp bazowe, 115 % biegu, 140 pancerza",
        "Dostaje AK47, ma flash'a, 135hp, 100% biegu, 150 pancerza",
        "Dostaje Galil, granat HE, 1 mine, 140hp bazowe, 105 % biegu",
	"Dostaje uzi, deagle, 100 hp bazowe, 145 % biegu, ma ubranie wroga",

Załączone pliki


Użytkownik ZombieKiller edytował ten post 23.08.2014 00:26

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych