Witam, przerobiłem plugin admin_model_menu aby zamiast modeli gracza zmieniał modele broni dla vipów, teraz pytanie jak zrobić aby modele zapisywały się do następnej zmiany.
tzn. teraz wpisuje /model (model się zmienia) lecz po zmianie na inną broń nadal jest stary model
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Admin Model Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Dimision" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /model", "admin") } public plugin_precache() { precache_model("models/v_pbgun13.mdl") precache_model("models/v_pbgun14.mdl") precache_model("models/v_pbgun15.mdl") precache_model("models/v_pbgun2.mdl") } public admin(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { model_menu(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "**Error-Menu Tylko Dla VIP'a**") } } public model_menu(id) { new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "menu_wybierz") menu_additem(menu, "\wModel \yKroliczek", "1", 0) menu_additem(menu, "\wModel \yPredator", "2", 0) menu_additem(menu, "\wModel \yKomando", "3", 0) menu_additem(menu, "\wModel \yStandard Zloty", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_wybierz(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun13.mdl") case 2 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun14.mdl") case 3 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun15.mdl") case 4 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2.mdl") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
z góry dziękuję