Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 27.08.2014 20:43
serwer licencyjny - ten do którego przesyłam dane i on odpowiada
baza danych - tam siedzą dane, ktore pobiera srv licencyjny
serwer z plikami pluginu - wysyla przez socket zapytanko do srv licencyjnego
jak to leci?
#42
Napisano 27.08.2014 23:28
Do upy to "blokowanie" ip
Patrzcie na taki przykład
Ma człowiek tą licencje, kupiony naprawdę od Ciebie plugin, ale np firma hostingowa "zasplajtowała" i musi przenieść serwer na inny hosting, inny hosting inne ip
Ktoś kupił i nie może używać
Ja bym zrobił tak sprawdzanie na ilu serwerach jest uruchomiony plugin, i stopować jak na więcej niż jednym, w połączeniu z ta licencja, stopowac na tym na ktorym nie ma licencji jezeli na drugim ta licencja sie znajduje.
#43
Napisano 28.08.2014 11:00
Zawsze można też rozszerzyć, aby jedna licencja obejmowała kilka adresów IP. Przecież cała weryfikacja następuje po stronie serwera, więc nie ma czegoś takiego, że raz wydana licencja jest zawsze ważna, możemy ją wywalić z bazy i tym sposobem unieważnić.
W ten sposób można również tworzyć licencje demo, na np 30 dni... Albo abonamentową
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#44
Napisano 28.08.2014 11:06
Gwyn wytłumacz mi bo ja mam mętlik.
Ten pisze że źle, Ty inaczej .
Namieszało mi się.
serwer licencyjny - ten do którego przesyłam dane i on odpowiada
baza danych - tam siedzą dane, ktore pobiera srv licencyjny
serwer z plikami pluginu - wysyla przez socket zapytanko do srv licencyjnego
jak to leci?
#45
Napisano 28.08.2014 11:16
1. plugin na serwerze wysyła socket z danymi z pliku licencyjnego
2. serwer licencyjny sprawdza poprawność danych (generuje po swojej stronie klucz i sprawdza, czy jest on taki sam. Sprawdza również, czy adres IP z którego łączy się plugin jest uprawniony do korzystania z tej licencji). Dane pobiera oczywiście z bazy danych (hasło licencji, tajne, uprawnione adresy IP do licencji i inne dane, jeśli również je weryfikujesz. Pobierane na podstawie ID licencji)
3. serwer licencyjny odsyła odpowiedź o tym, czy licencja jest prawidłowa czy nie.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#46
Napisano 28.08.2014 11:18
A jak nie mam bazy danych?
Mogą być te pliki na serwerze licencyjnym?
#47
Napisano 28.08.2014 13:05
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#48
Napisano 28.08.2014 13:20
#49
Napisano 28.08.2014 16:24
Może ale po co
#50
Napisano 28.08.2014 16:44
Zacznę kombinować z tym ale nwm czy ogarnę ;(
#51
Napisano 28.08.2014 17:40
I są na pewno współdzielone hostingi, które znajdziesz taniej
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#52
Napisano 28.08.2014 17:48
Serwer do CS'a mam opłacony.
Ja wole mieć wszystko na tym jednym.
#53
Napisano 13.09.2014 19:57
Hehe Ciekawy pomysł lecz nie rozumiem tego wysyłania danych do sql.
Plugin najpierw pobiera dane z pliku licencji. Analizuje je, oddziela itp.
Następnie wysyła te dane z zapytaniem do bazy danych.
Baza danych porównuje i przysyła wiadomość zwrotną z akceptacją lub odmową tak?
Czyli do tej licencji będzie wymagany zapis sql (do licencji) praz chyba nvault do pobierania danych licencji.
Dobrze rozumiem?
Ponieważ planuję zrobić plugin tylko dla osób które są zarejestrowane na pewniej stronie (nie chcę robić reklamy itp).
Czyli musiałbym zrobić podczas rejestracji generowanie pliku licencji z danymi zarejestrowanymi oraz tajnym hasłem, które będzie sprawdzane podczas aktywowania na serwerze pluginu. Tylko pytanie czy przy większej ilości serwerów baza danych wytrzyma?
Użytkownik Danny OK edytował ten post 13.09.2014 19:59
Battlefield 2 Exp Mod
#54
Napisano 13.09.2014 22:47
Pomiędzy bazą danych, a pluginem stoi jeszcze serwer licencyjny (w php, pythonie, perlu, ruby lub jako osobny serwer CSa, whateva już jak) z którym łączysz się socketem i on sprawdza licencję. Inaczej ludzie mogą dość sporo namieszać i sobie odczytać cudze licencje.
nvault nie jest Ci do niczego potrzebny, licencja to zwykły plik tekstowy! Trzymanie tego jako nvault byłoby bez sensu.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#55
Napisano 14.09.2014 05:55
W dalszym ciągu pozostaje pytanie jak zblokować plugin w przypadku odpowiedzi negatywnej z serwera licencyjnego, skoro udostepnia sie sma. Bo gdyby sie dalo fragment kompilowac w locie...no ale sie nie da podobno.
#56
Napisano 14.09.2014 11:14
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#57
Napisano 14.09.2014 14:30
A czy jak ktos chce zrodlo pluginu to przyjmie dwa pluginy z czego jeden bez zrodla? to ma taki sens jak danie jednego pluginu bez sma. Nie wiem jak kto, ale ja bym pluginu bez zrodla nie wrzucil na serwer Przerozne kosmiczne rzeczy tam moga byc.
Myslalem tez nad tym, zeby z serwera licencyjnego zwrocic nawet do kilku parametrow do kazdej funkcji, a w przypadku braku licencji zwracac kompletnie inne, ktore sprawia, ze plugin bedzie dzialal na tyle nieprawidlowo, ze zmusi usera do wylaczenia, ale nie wiadomo co to za plugin no i spryty skrypter sobie z tym poradzi bo sprawdzi co jest zwracane i zastapi tymi wartosciami na stałe wartosci dawane przez serwer lic.
#58
Napisano 14.09.2014 17:54
Pomiędzy bazą danych, a pluginem stoi jeszcze serwer licencyjny (w php, pythonie, perlu, ruby lub jako osobny serwer CSa, whateva już jak) z którym łączysz się socketem i on sprawdza licencję. Inaczej ludzie mogą dość sporo namieszać i sobie odczytać cudze licencje.
nvault nie jest Ci do niczego potrzebny, licencja to zwykły plik tekstowy! Trzymanie tego jako nvault byłoby bez sensu.
Nie rozumiem zbytnio działania socket, ale to później poczytam na ten temat
Ale dane z pliku txt mam wczytać (na serwerze np tak jak misje?) i je wysłać za pomocą socket tak?
Battlefield 2 Exp Mod
#59
Napisano 14.09.2014 23:35
Udostępnisz wszystkie źródła pluginu = nie ma mowy o jakimkolwiek zabezpieczeniu i na tym kończy się ten temat.A czy jak ktos chce zrodlo pluginu to przyjmie dwa pluginy z czego jeden bez zrodla? to ma taki sens jak danie jednego pluginu bez sma. Nie wiem jak kto, ale ja bym pluginu bez zrodla nie wrzucil na serwer Przerozne kosmiczne rzeczy tam moga byc.
Myslalem tez nad tym, zeby z serwera licencyjnego zwrocic nawet do kilku parametrow do kazdej funkcji, a w przypadku braku licencji zwracac kompletnie inne, ktore sprawia, ze plugin bedzie dzialal na tyle nieprawidlowo, ze zmusi usera do wylaczenia, ale nie wiadomo co to za plugin no i spryty skrypter sobie z tym poradzi bo sprawdzi co jest zwracane i zastapi tymi wartosciami na stałe wartosci dawane przez serwer lic.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#60
Napisano 15.09.2014 01:31
tożto ja to wiem sebul, chodziło mi o to żeby możliwie jak najbardziej utrunić obejście tego, skoro już musi dać sma...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Szukam ekipy do serweraNapisany przez DejV2212 , 21.01.2024 |
|
|
|||
lista top 15 nie jest po kolei według fragówlista top 15 nie jest po kolei według fragów Napisany przez Gemowiec , 14.12.2023 |
|
|
|||
CS 1.6 Szukam plugin dający nóż dla każdego po zabiciu wszystkich graczyNapisany przez Moncler , 16.11.2023 |
|
|
|||
|
edit csstatsx_sqlNapisany przez kooomax , 14.07.2023 |
|
|
||
Szukam magika od paintballmodaNapisany przez TotalQ , 03.07.2023 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych