Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HNS [EasyBlock]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kodi

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.08.2009 09:49

Witam mam problem ze swoim HNS a mianowicie to nie działają mi klocki typu czaszka serce trampolina itp dziala mi tylko klocek ten do bh co znika ...

A i od razu morze ma ktoś poradnik jak zmienić wygląd klocków ?

Źródło Blockmaker : http://forums.allied...ead.php?t=62967

#2 rzulf

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Dzierżoniów
Offline

Napisano 20.09.2009 15:26

morze



haha. Może pierw gdy zaczniesz coś pisać przewertuj słownik poprawnej polszczyzny hmm?
Ale wracając do tematu przeinstaluj cały plugin Blockmaker_v4.01 by necro i spróbuj ponownie , nie wiem jakim cudem działa Ci 1 blok a inne nie. Moim zdaniem jest to nie możliwe a uwierz mi znam ten plugin i pracuję z nim już wystarczająco długo , żeby stwierdzić iż taka opcja jest nie możliwa. Jeżeli już przeinstalujesz plugin wróć się tutaj z odpowiedzią czy działa czy nie. Co do Wyglądu gdzieś jest na necie ale jest dobroduszny więc wyjaśnię Ci.

1.Tworzysz grafikę i zapisujesz w formacie .BMP ( w PS3 musisz wejść w tryb -> obrazek -> indeksowy + 8 bitowy -> ok -> zapisz)
w przypadku Gimpa (Zapisz Jako -> .BMP -> 256-kolorowy)
2.Musisz mieć Program HLMV -> Half-Life Model Viewer.
3.Pobrany jakiś block o wymiarach 256x256 , 512x512 , 128x128 <- Standardowe.
4.Dajesz export texture klikasz na swój obraz BMP -> Ok i Gotowe.
5.Save Model.
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.09.2009 15:35

morze



haha. Może pierw gdy zaczniesz coś pisać przewertuj słownik poprawnej polszczyzny hmm?
.

I to pisze user o nicku rzulf


Zainstalowałeś wszystko poprawnie? Masz coś w logach?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych