Witajcie,
Problem na dziś to HP graczy z wyższymi lvlami. Standardowo za 1 punkt siły dostaje 2 HP, prosiłbym o zmianę aby za 1 punkt siły otrzymywano 1 HP.
Bardzo dziękuję, pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.07.2014 15:36
Witajcie,
Problem na dziś to HP graczy z wyższymi lvlami. Standardowo za 1 punkt siły dostaje 2 HP, prosiłbym o zmianę aby za 1 punkt siły otrzymywano 1 HP.
Bardzo dziękuję, pozdrawiam.
Napisano 22.07.2014 17:37
Nigdy nie bawiłem się w diablo, ale to może być ta linijka:
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
Po prostu wywal *2, jak się nie mylę, w razie wprowadzenia w błąd pisz
Napisano 22.07.2014 18:39
Działa, 1 siły = 1 HP, mój skromny punkt reputacji wędruje na Twoje konto.
Teraz mam jeszcze jedne pytanie, to raczej będzie do osób które z diablo są nieco dłużej. Jak założyć ograniczenie fireballi na czarodziejke? Tzn aby czasowo lub liczbowo (FB) ograniczyć je. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
@Edit Jeszcze jedno skromne(?) pytanie
Linijka:
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
odpowiada za redukcje(?) DMG. Co mam gdzie wpisać, aby zmniejszyć to dwukrotnie? Tzn żeby redukcja była słabsza.
Użytkownik Koxownik edytował ten post 22.07.2014 18:58
Napisano 22.07.2014 19:02
W Poradniki i Łatki:
http://amxx.pl/topic/55467-jak-ograniczyc-firebale-u-maga/
http://amxx.pl/topic/37269-fireball-co-x-sec-zamiast-1-na-runde/
http://amxx.pl/topic/32308-jak-ograniczyc-liczbe-ognistych-kul-maga-na-runde/
@EDIT: Co do redukcji DMG też jest temat w Poradniki i Łatki
Użytkownik Indoor edytował ten post 22.07.2014 19:03
Napisano 22.07.2014 20:18
Z redukcją sobie poradziłem, dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Napisano 22.07.2014 20:43
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych