Witam,
Mam kilka kodów które zamieszczam w swoim sklepiku, mam do nich kilka pytań
Pierwsze to czy to zadziała na pewno na jedną rundę czy na więcej (jeśli więcej jak poprawić)
case 2: { if(pieniadze >= 4000) { cs_set_user_money(id, pieniadze - 4000) radar_scan(id) client_print(id, print_chat, "[DD2] Widzisz wrogow na radarze!"); } if(pieniadze < 4000) client_print(id, print_chat, "[DD2] Masz za malo kasy!"); }
Kolejne zawiera poprzednie + czy to wystarczy czy jeszcze jakiś kod muszę dopisać do tego?
case 1: { if(pieniadze >= 3000) { cs_set_user_money(id, pieniadze -3000); set_user_footsteps(id, 1); client_print(id, print_chat, "[DD2] Nikt nie slyszy twoich krokow!"); } if(pieniadze < 3000) client_print(id, print_chat, "[DD2] Masz za malo kasy!"); }
Trzecie. czy w ten sposób mogę zabierać pieniądze graczu po zakupie?
public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id) new pieniadze = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, pieniadze-2500);
Czy raczej
new bool:pieniadze wtedy cs_set_user_money(id, pieniadze-2500);
Czwarte czy to zadziała?
Na początku new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; w plugis init g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); oraz na końcu public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }