Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Roznica miedzy client_connect a putinserver


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 15.07.2014 19:22

connect jest wtedy jak gracz kliknie connect czy jak?

Tak

Putinserver kiedy? Jak wyswietli mu motd?

Tak

Connect zawsze jest jako pierwsze i wtedy nie powinno się wczytywać uprawnień gracza.

To już zależy tylko od osoby piszącej kod czy się powinno czy nie Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.07.2014 18:45

Witam.
Czym sie roznia te 2 forwardy? Ktory wczeniejszy? A moze client_authorized?
  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 15.07.2014 18:51

Najpierw wykonuje się client_connect, a client_authorized wykonuje się czasem wcześniej czasem później niż client_putinserver. Podczas długiego łączenia się gracza z serwerem szybciej gracz zostanie zautoryzowany ale za to podczas szybkiego łączenia najpierw gracz wejdzie na serwer potem zostanie zautoryzowany
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.07.2014 19:05

a roznica miedzy putinserver a connect?
  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2014 19:07

Connect zawsze jest jako pierwsze i wtedy nie powinno się wczytywać uprawnień gracza. Wszystko masz w dokumentacji.
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.07.2014 19:17

connect jest wtedy jak gracz kliknie connect czy jak?

Putinserver kiedy? Jak wyswietli mu motd?
  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 15.07.2014 19:22   Najlepsza odpowiedź

connect jest wtedy jak gracz kliknie connect czy jak?

Tak

Putinserver kiedy? Jak wyswietli mu motd?

Tak

Connect zawsze jest jako pierwsze i wtedy nie powinno się wczytywać uprawnień gracza.

To już zależy tylko od osoby piszącej kod czy się powinno czy nie
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych