Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Castle Mod (1.0.2 - 08.07.2014)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.07.2014 15:54

<p>

Castle Mod
- v1.0.2, last updated : 08.07.2014

Description
At Castle Mod the Counter-Terrorists sit on the Top of a Castle with a Scout which needs to be reloaded after each shot and which scope can not be used. They do not have other weapons.
The Terrorists start in front of the Castle only with a knife and are partly visible.

Both teams can buy upgrades like Health, Armor, Speed and Damage.
Also available, Chances to get a weapon on Spawn.

Requirements

Credits
  • Backstabnoob - For this amazing SQL Layer and his help. :*
Commands
  • say /upgrades - Opens the Upgrade Menu
Notes
  • The Upgrades are final. If you add more upgrades, you need to delete the entire table once!
Media
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Changelog

Quote:
Originally Posted by Version 1.0.0
Initial Release.
Quote:
Originally Posted by Version 1.0.1
Some Code fixes (thanks to Claudi and Backstabnoob)

Quote:
Originally Posted by Version 1.0.2
Fixed Bug where you stood invisible after Team Swap.Defines


PHP Code:


// Time in seconds how long a CT is frozen on Round Begin
#define TIME_CT_FROZEN 2.0

// Model for CTs
#define MODEL_CT_PATH "models/player/gsg9/gsg9.mdl"

// Name of Model for CTs
#define MODEL_CT_NAME "gsg9"

// Amount of Invisibility for Terrorists
#define INVIS_FAC_PERCENT 45

// Light Factor of Map
#define LIGHT_FAC "d"

// Level-Up Sound
#define LEVEL_UP_SOUND "CastleMod/levelup.wav"

// Max. Level for Skills
#define MAX_LEVEL 71

// Max. Level for Nades
#define MAX_LEVEL_NADES 11

// Max. Level for Weapons
#define MAX_LEVEL_WEAPONS 11

// Base Nade Chance
#define CHANCE_NADE 5.73

// Base Weapon Chance
#define CHANCE_WEAPON 4.63

// Credits per Kill
#define CREDITS_PER_KILL 5



Attached Files Dołączona grafikaCM_Ressources.zip (1.07 MB) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (castlemod.sma - 30.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych