Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dezuruchamianiem pluginu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Articuno

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 07.07.2014 23:15

Witam, chodzi o ten konkretnie plugin

http://amxx.pl/topic...-version/page-2

Chodzi o to ze chcialbym, zeby plugin uruchamial sie od 3 osob na serwerze, niestety nie ma tam cvara odpowiedzialnego za to, wiec trzeba bedzie jakos dopisac funkcje ktora by wlasnie uruchamiala caly ten plugin dopiero w momencie jak beda 3 osoby na serwerze, probowalem to sam wykombinowac ale 3h spełzły na niczym, wiec licze ze znajdzie sie tu ktos moze bystrzejszy i mi z tym pomoze.

Z gory bardzo dziekuje


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.07.2014 08:53

Zamień w plugin_init()
if(vault == INVALID_HANDLE)
	set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
na
if(vault == INVALID_HANDLE || get_playersnum(1) < 3)
	set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku || Nie bylo 3 osob na serwerze w momencie ladowania sie pliku");
Zawsze na początku mapy, będzie sprawdzane, czy ilość graczy podłączających się na serwer jest mniejsza od 3, jeżeli tak, to plugin nie będzie działał przez okres całej mapy i ewentualnie uruchomi się dopiero na następnej mapie.
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Articuno

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 08.07.2014 17:20

Dziekuje za pomoc, ale potrzebuje czegos bardziej dynamicznego


  • +
  • -
  • 0

#4 Jointovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.07.2014 21:51

na początku każdej funkcji która ma być zablokowana wstawiasz tylko jedną linijkę kodu:

if(get_playersnum(0) < 3) return;

W przypadku tego pluginu powinno wystarczyć jak dodasz to w funkcjach: DeathMsg(), bomb_planted(planter), bomb_defused(defuser), HostageRescued(id), HostageKilled(id), PDMenu(id) - te funkcje dodają tą pokemonową walutę :)


Użytkownik Jointovsky edytował ten post 20.07.2014 21:55

  • +
  • -
  • 0

2vjah4y.jpg


#5 Articuno

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 20.07.2014 22:16

@up, nie dziala

 


Użytkownik Articuno edytował ten post 20.07.2014 22:17

  • +
  • -
  • 0

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 21.07.2014 13:59

Na łatwiznę w każdej funkcji, w której dodawane jest PD można dodać warunek i tyle :D

 

SMA w załączniku nie mogę skompilować bo nie mam inc poke :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych