Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

jail_chowany - ściemnianie ekranu dla CT

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 daslol1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 04.07.2014 17:35

Witam, na forum znalazłem modyfikację jail_chowany (cypis-a), z opcją Fade to black dla Strażników podczas, gdy więźniowie się chowają.

Nie działa to jednak tak, jak powinno.

 

Ponieważ, podczas chowania się więźniów ekran ściemnia się a po chwili rozjaśnia na tyle, że wszystko widać.

TT ma 60s na schowanie się, a FTB zachowuje się tak:

 

60s - 45s ekran ciemnieje

45s - 30s ekran rozjaśnia się

30s - 15s ekran ciemnieje

15s - 0 - ekran rozjasnia się, po 0 ściemnia się do szukania.

 

Jak to można naprawić?

 

Sma jako załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rynek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:68
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 04.07.2014 20:00

Spróbuj

Załączony plik  jail_chowany.sma   7,98 KB  30 Ilość pobrań
  jail_chowany.amxx



#3 daslol1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 05.07.2014 00:04

@UP

Nadal to samo, przyciemnia i rozjaśnia.


  • +
  • -
  • 0

#4 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 07.07.2014 10:36

A zobacz mój tylko sobie skompiluj najpierw


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#5 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 07.07.2014 11:42

nie moge coś dodać do załącznika więc łap kod

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;
new czas, gMsgScreenFade;
 
 
new const g_FlashlightColors[][3] = { 
{255,0,0},//czerwony
{0,255,0},//zielony
{0,0,255},//niebieski
{255,69,0},//pomaranczowy
{0,255,255},//aqua
{255,255,0},//zolty
{255,0,255},//rozowy
{255,255,255}//bialy
};
 
new const g_FlashlightColorNames[][] = { 
"Czerwonym",
"Zielonym",
"Niebieskim",
"Pomaranczowym",
"Aqua",
"Zoltym",
"Rozowym",
"Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];
 
new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
 
czas = register_cvar("time_black_screen","60.0")
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
set_user_maxspeed(id, 250.0);
}
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
RegisterChowany(false);
set_lights("#OFF");
usun = false;
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[7] = 2;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
 
RegisterChowany(true);
oslep();
}
}
 
public oslep()
{
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
{
Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
set_task(30.0, "blackscreen", id, _, _, "a", 1)
}
}
}
 
public blackscreen(id)
{
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
{
Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
}
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
if(!usun)
{
set_lights("a");
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
}
else
{
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
set_lights("#OFF");
 
RegisterChowany(false);
 
for(new i=1; i<=32; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
}
}
usun = !usun;
}
}
 
//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!fPlayerPreThink)
fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
 
if(!fCmdStart)
fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
else
{
if(fPlayerPreThink)
{
unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
fPlayerPreThink = 0;
}
if(fCmdStart)
{
unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
fCmdStart = 0;
}
}
}
 
public showColorMenu(id)
{
new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");
 
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
menu_additem(menu, "Aqua");
menu_additem(menu, "Zolty");
menu_additem(menu, "Rozowy");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu);
}
 
public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
return;
 
new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
get_user_name(id, szName, 31);
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);
 
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
 
SprwaczCzyOstatni();
}
 
SprwaczCzyOstatni()
{
new bool:koniec = false;
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
continue;
 
koniec = true;
if(!g_ChoosenColor[i])
{
koniec = false;
break;
}
}
if(koniec)
{
jail_remove_game_hud();
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
 
set_lights("#OFF");
 
RegisterChowany(false);
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
}
}
}
 
public fwCmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 
return FMRES_HANDLED;
 
if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
{
new id2, body;
get_user_aiming(id, id2, body);
 
if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
{
if(!g_ChoosenColor[id2])
{
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
 
client_cmd(id, "spk fvox/blip");
client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
showColorMenu(id2);
 
set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
g_ChoosenColor[id2] = true;
}
else
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
}
}
}
if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
{
g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
 
set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
 
switch(get_user_team(id))
{
case 1:{
if(!usun)
{
set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
}
else
{
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}
case 2:{
if(!usun)
{
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
else
{
set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
}
 
if(g_HasFlashOn[id])
Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
}
}
return FMRES_IGNORED;
 
Make_FlashLight(id, color)
{
new Origin[3];
get_user_origin(id, Origin, 3);
 
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(Origin[0]);
write_coord(Origin[1]);
write_coord(Origin[2]);
write_byte(17);
write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
write_byte(1);
write_byte(60);
message_end();
 
set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}
 
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short(duration)        // Duration of fadeout
write_short(holdtime)        // Hold time of color
write_short(fadetype)        // Fade type
write_byte (red)             // Red
write_byte (green)           // Green
write_byte (blue)            // Blue
write_byte (alpha)   // Alpha
message_end()
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 07.07.2014 11:42

  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych