Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Pheonix oraz 5 innych klas

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BinD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Daleko od hakerskiego gówna
Offline

Napisano 01.07.2014 20:36

Nazwa: Phoenix
Opis: Posiada 1 teleport, 1/6 szans na wyrzucenie broni
 
 
Zdrowie: 110 HP
Kondycja: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
 
Broń: TMP,Deagle,Smoke
 
Dodatki: Posiada 1 teleport, 1/6 szans na wyrzucenie broni
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nazwa: Archangel
Opis: jest slabo widoczny, małą grawitacje, szybko biega
 
 
Zdrowie: 100 HP
Kondycja: 30
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
 
Broń: P90, SMOKE
 
Dodatki: Niewidocznosc 60, grawitacja 450
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nazwa: Beast
Opis: Zdolnosc samo leczenia (podczas kucania), 1/6 szans na natychmiastowe zabicie z deagla
 
 
Zdrowie: 90 HP
Kondycja: 10
Inteligencja: 30
Wytrzymałość: 10
 
Broń: Deagl, all granaty
 
Dodatki: Zdolnosc samo leczenia (podczas kucania)(max 20hp), 1/6 szans na natychmiastowe zabicie z deagla
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nazwa: Cyclops
Opis: Posiada 2 lasery
 
 
Zdrowie: 100 HP
Kondycja: 0
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 0
 
Broń: SG552
 
Dodatki: Posiada 2 lasery 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nazwa: Iceman
Opis: 1/6 szans na zamrożenie gracza na 3 sekundy
 
 
Zdrowie: 100HP
Kondycja: 0
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 0
 
Broń: Scout, elitki
 
Dodatki: 1/6 szans na zamrożenie gracza na  2 sekundy
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nazwa: Havok
Opis: 4 lasery, 1/5 szans na odbicie jednego lasera
 
 
Zdrowie: 90HP
Kondycja: -10
Inteligencja:-10
Wytrzymałość: 0
 
Broń: Gail, famas
 
Dodatki:4 lasery, 1/5 szans na odbicie jednego lasera
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Z góry dziękuję.
Proszę o wstawienie od razu w załączniki download bo mam problemu z komplikatorem.

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 03.07.2014 11:25

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Archangel";
new const opis[]    = "Jest slabo widoczny, małą grawitacje, szybko biega";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

 


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Firehawk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:53
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 15.07.2014 09:21

Łap :D

 

Nie testowane, jak coś to pisz :)

Załączone pliki


Użytkownik Firehawk edytował ten post 15.07.2014 09:22

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych