Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak wrócić do poprzedniej opcji kamery po przydzieleniu widoku gracza z danego obiektu?


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 08.07.2014 20:16

Chyba najlepiej użyć funkcji wbudowanej tzn. spectator mode. Trochę pokombinowałem i tak mozna się do niej dostać:

public WejdzWCialo(id)
{
	CreateSpec(id,1)
	set_task(20.0, "KoniecPodgladu",id)
}

CreateSpec(id,vid)
{
	engfunc(EngFunc_SetView, id, 1)
	new x = pev(id,pev_effects)
	if(~x & 128)	set_pev(id,pev_effects,x + 128)
	set_pev(id,pev_sequence,107)
	set_pev(id,pev_gaitsequence,6)
	set_pev(id,pev_iuser1,2)
	set_pev(id,pev_iuser2,vid)
	set_pev(id,pev_frame,255.0)
	set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}

DeleteSpec(id)
{
	engfunc(EngFunc_SetView, id, id)
	new x = pev(id,pev_effects)
	if(x & 128)	set_pev(id,pev_effects,x - 128)
	set_pev(id,pev_sequence,75)
	set_pev(id,pev_gaitsequence,1)
	set_pev(id,pev_iuser1,0)
	set_pev(id,pev_iuser2,0)
	set_pev(id,pev_frame,float(random(35)+110))
	set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}

public KoniecPodgladu(id)
{
	DeleteSpec(id)
}
Nie zmieniaj renderingu graczu gdyż to nie potrzebne i nic nie da gdyż gracz nie jest pokazany na mapie. Jak ci nie odpowiada to pokombinuj z tym a na pewno coś z tego wyjdzie Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2014 18:00

Śmieszna opcja xD

kbuc2g.jpg

 

Może znasz jeszcze inną opcję? To jest taka ostateczna jak już nic nie masz. Tylko jak nie masz to napisz i tak jestem z ciebie dumny ;)

 

P.S

Jak jednak nie masz już opcji to może wiesz jak zablokować zmienianie broni? Tak, aby gracz wogóle nie mógł zmieniać broni.

Po zmianie broni efekt się wyłącza.


  • +
  • -
  • 0

#22 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2014 20:54

Może znasz jeszcze inną opcję? To jest taka ostateczna jak już nic nie masz. Tylko jak nie masz to napisz i tak jestem z ciebie dumny

Co dokładnie chcesz zrobić z kamerą.

Jak jednak nie masz już opcji to może wiesz jak zablokować zmienianie broni? Tak, aby gracz w ogóle nie mógł zmieniać broni.
Po zmianie broni efekt się wyłącza.

Zablokuj Ham_Item_Holster i Ham_Item_Deploy może podziała jeśli nie to dodatkowo w Ham_Item_Holster/Ham_Item_Deploy ustawiaj aktualnie chowaną broń na tą którą chcesz aby została
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#23 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2014 21:03


Co dokładnie chcesz zrobić z kamerą.

Jak wspominałem wcześniej, nad graczem bądź z boku aby był tworzony model.

pev_body nie działa jak należy, chyba że źle zastosowałem, a ten SetFOV powoduje, że kamera jedynie staje się przed lub za kamerą - brzydki efekt, ale na razie ostateczny.


  • +
  • -
  • 0

#24 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.07.2014 22:50

Co do wyłączania efektu, łap zmianę broni i po prostu go przywracaj ;)
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#25 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2014 08:40


łap zmianę broni

tylko jak?


  • +
  • -
  • 0

#26 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.07.2014 13:00

Ehh :D Przy złapaniu broni będzie nam efekt migał :( gdyż zmiana broni wykonuje się minimalnie po usunięciu przybliżenia :(

Jest na to banalny sposób:
register_message(get_user_msgid("SetFOV"),"ChangeFOV")

public ChangeFOV(msgid,msgdest,id)
{
	new fov = get_msg_arg_int(1)
	if(fov != Twoja_wartość && task_exists(id+KAC_TASK))
	{
		set_pdata_int(id, 363, Twoja_wartość)
		set_pev(id,pev_fov,float(Twoja_wartość))
		set_msg_arg_int(1,Twoja_wartość)
	}
}

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#27 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2014 18:14

Jeśli ktoś ma jeszcze pomysły na ustawienie kamery w innym miejscu (nad graczem, z boku) to proszę o wypowiedź.


  • +
  • -
  • 0

#28 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 08.07.2014 20:16   Najlepsza odpowiedź

Chyba najlepiej użyć funkcji wbudowanej tzn. spectator mode. Trochę pokombinowałem i tak mozna się do niej dostać:
public WejdzWCialo(id)
{
	CreateSpec(id,1)
	set_task(20.0, "KoniecPodgladu",id)
}

CreateSpec(id,vid)
{
	engfunc(EngFunc_SetView, id, 1)
	new x = pev(id,pev_effects)
	if(~x & 128)	set_pev(id,pev_effects,x + 128)
	set_pev(id,pev_sequence,107)
	set_pev(id,pev_gaitsequence,6)
	set_pev(id,pev_iuser1,2)
	set_pev(id,pev_iuser2,vid)
	set_pev(id,pev_frame,255.0)
	set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}

DeleteSpec(id)
{
	engfunc(EngFunc_SetView, id, id)
	new x = pev(id,pev_effects)
	if(x & 128)	set_pev(id,pev_effects,x - 128)
	set_pev(id,pev_sequence,75)
	set_pev(id,pev_gaitsequence,1)
	set_pev(id,pev_iuser1,0)
	set_pev(id,pev_iuser2,0)
	set_pev(id,pev_frame,float(random(35)+110))
	set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}

public KoniecPodgladu(id)
{
	DeleteSpec(id)
}
Nie zmieniaj renderingu graczu gdyż to nie potrzebne i nic nie da gdyż gracz nie jest pokazany na mapie. Jak ci nie odpowiada to pokombinuj z tym a na pewno coś z tego wyjdzie
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#29 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2014 20:39

I o taki efekt mi właśnie chodził. Cały czas! Stary wymiatasz! Dzięki za wszystko, na prawdę.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych