Chyba najlepiej użyć funkcji wbudowanej tzn.
spectator mode. Trochę pokombinowałem i tak mozna się do niej dostać:
public WejdzWCialo(id)
{
CreateSpec(id,1)
set_task(20.0, "KoniecPodgladu",id)
}
CreateSpec(id,vid)
{
engfunc(EngFunc_SetView, id, 1)
new x = pev(id,pev_effects)
if(~x & 128) set_pev(id,pev_effects,x + 128)
set_pev(id,pev_sequence,107)
set_pev(id,pev_gaitsequence,6)
set_pev(id,pev_iuser1,2)
set_pev(id,pev_iuser2,vid)
set_pev(id,pev_frame,255.0)
set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}
DeleteSpec(id)
{
engfunc(EngFunc_SetView, id, id)
new x = pev(id,pev_effects)
if(x & 128) set_pev(id,pev_effects,x - 128)
set_pev(id,pev_sequence,75)
set_pev(id,pev_gaitsequence,1)
set_pev(id,pev_iuser1,0)
set_pev(id,pev_iuser2,0)
set_pev(id,pev_frame,float(random(35)+110))
set_pev(id,pev_framerate,1.0)
}
public KoniecPodgladu(id)
{
DeleteSpec(id)
}
Nie zmieniaj renderingu graczu gdyż to nie potrzebne i nic nie da gdyż gracz nie jest pokazany na mapie. Jak ci nie odpowiada to pokombinuj z tym a na pewno coś z tego wyjdzie