Jeśli uzywasz ExecuteHamB to tak jeśli ExecuteHam to nie najlepiej pokaż kod
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Obrazenia w CoD | cod_inflict_damage() & 1/x broni & dodatkowe dmg
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 29.06.2014 13:41
Alez to nie ma różnicy czy to będzie DMG_CODSKILL czy coś innego ważne by nie posiadało dwóch bitów 1<<1(strzał) i 1<<24(he) (no najlepiej nie zadawać żadnego dotychczas zdefiniowanego)A czy nie powinno to byc DMG_CODSKILL ? Bo w codmod.inc jest cos takiego zdefiniowane.
Nie raz na parę razy wcześniej gracz umiera niż zostanie ustawione pdata dlatego samemu zacząłem je ustawiaćad 3. A nie wystarczy samo ExecuteHamB(Ham_Killed, vid, kid, 1) ?
Bo nie informujemy ham'a o tym czym zabijamy gracza. Ta funkcja została stworzona z zmyślą o zabiajania go czymś innym niż normalnymi broniami dlatego classname byt'u zabijającego (którego właścicielem jest gracz który zabija) jest "world" O dziwo nie tylko w deathmsg jest takie samo classnameTak właściwie to dlaczego ta ikonka sie taka niepoprawna robi? Przeciez obrazenia zadaje gracz z jego broni. Wystarczy ustawic chyba damagebits..
Błędy np. takie że dostaniemy minimalnie więcej expa niż powinniśmy lub zabierze nam mniej wytrzymałości przedmiotu niż powinno Takiego typu błędyJakich błędów? Nie gram na CoD'ach ( chyba ze na swoim ). Powiedz jaka jest ta różnica.
Rozwiązaniem by było przerobieniem całkowicie tej funkcji a wtedy rezultat będzie taki sam jak używanie: ExecuteHamB do zadawania dmg i SetHamParamFloat do modyfikowania dmgad 5. A nie mozna za pomoca cod_inflict_damage tego rozwiazac?
Nie ale być może wartość tej zmiennej zmiania adres ale nigdy tego nie sprawdzałem. Np. nie musisz co 1/x sec robić y zmiennych w think'ach wszystkich bytów nad którymi operujesz. Wystarczy że raz utworzysz stałą6. Zmienna statyczna tez jest niszczona po wykonaniu funkcji? Jakie zastosowanie to ma praktyczne?
Ja zauważyłem tylko jedną (może być więcej):7. Jaka jest roznica miedzy const a new const?
• Jeśli użyjesz new const to nie musisz od razu przy tworzeniu nadawać zmiennej wartość to znaczy ta Stała tak naprawdę jest zmienną gdyż może (podczas wykonywania kodu) zawierać dwie różne wartości albo x albo 0. 0 to jej standardowa wartość a x to nadana przez ciebie. Jak już takiej stałej nadasz wartość to już nie możesz tej wartości zmienić Niestety nadać wartośc takiej zmiennej nie jest łatwo (podczas wykonywania kodu nie przy tworzeniu). Ngdy nie sprawdzałem jak ale wiem że się da ;d
• Jeśli użyjesz const to musisz od razu nadać swojej stałej wartość a zatem może miec ona zawsze tylko jedną wartość tą którą ty jej nadajesz
.
Przez ta różnicę stałą new const nie można użyć przy tworzeniu tablicy jako ilośc komórek Jest tam ich Przejdź do postu
#21
Napisano 30.06.2014 10:37
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#22
Napisano 30.06.2014 10:44
W silnuki mam B
a w perku tez bedzie B
tak wogóle to B jest lepsze niz zwykle. A do czego moze sie przydac ExecuteHam
#23
Napisano 30.06.2014 11:15
Nie jest lepsze jest inne i służy do czego innego.tak w ogóle to B jest lepsze niz zwykle
Kompatybilność nie zawsze jest wymagana a czasem nawet jest zła dlatego CZASEM można użyć ExecuteHam. Możesz tego użyć hmm np. do ustawiania broni graczu/ukrywaniu jej/wyrzucaniu/pobieraniu informacji/itd
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#24
Napisano 30.06.2014 11:28
dzięki za wszystko. Jeszcze musze sie dowiedziec o SetHamParamFloat, ale to nie w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych