Witam mam super vipa i chciałbym w nim zmienić na moim serwerze ,żeby bił z prawego po 120 a z lewego mniej zrobi mi to ktoś
Plik sma :
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.06.2014 07:56
Witam mam super vipa i chciałbym w nim zmienić na moim serwerze ,żeby bił z prawego po 120 a z lewego mniej zrobi mi to ktoś
Plik sma :
Napisano 27.06.2014 09:43
Proszę 2 wersje.
Napisano 02.07.2014 14:12
public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim)) return HAM_IGNORED; if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, 1.2); } return HAM_IGNORED; }Błędy/brak optymalizacji/niedociągnięcia:
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker) || !g_Vip[attacker] || ent != attacker || !is_user_alive(id) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED SetHamParamFloat(4, damage*=(1 + 846153/999999)) //Najprostszy sposób pokazania okresu ;D return HAM_HANDLED }Takie cos zadziała jesli z noży każdy bije normalnie tzn. nic nie zwieksza dmg z noża ani go nie zmniejsza
SetHamParamFloat(4, damage*=(1 + 846153/999999))a dokładnie o to:
damage*=(1 + 846153/999999)Dlaczego dmg powymnożeniu przez (1 + 846153/999999) daje nam 120 z ppm? Policzmy.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych