Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problemy związane z widzialnością klasy & natychmiastowym z noża.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź ex0 , 21.06.2014 14:04

Ogólnie cały czas ma mieć 1/1, czy to lewy czy to prawy.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 21.06.2014 12:00

Jak w temacie, może mi ktoś prześwietlić te klasę?
Nie mogłem nigdzie znaleźć nielimitowanych skoków to wpisałem magiczną liczbę 69 ! ^D^

http://wklej.org/id/1397851/

Chodzi tutaj o fakt, że klasa nie jest do końca klasą bardzo, ale to bardzo słabo widoczną.
Miał być tylko jej cień widoczny, a wyszło tak, że no. Widać ją całą.

A 1/1 z noża kompletnie nie działa.
Teraz zrobiłem to chyba SetParamFloat (nie testowane o ile to ta zmieniona wersja) ale wcześniej miałem na inflact i nie działało, oraz na Set też mi słabo to wyglądało .


Ktoś może mi wyjaśnić dlaczego? :google: :google: :google:


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 21.06.2014 12:47

LosT a 1/1 z noża PPM czy LPM ?


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 21.06.2014 13:08

Masz ale nie wiem czy działa dałem ci 1/1 z PPM

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 21.06.2014 14:04   Najlepsza odpowiedź

Ogólnie cały czas ma mieć 1/1, czy to lewy czy to prawy.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 21.06.2014 14:55

Masz ale nie wiem czy działa dałem ci 1/1 z PPM

Dałeś z lewego yucky.gif i to nie było 1/1 tylko sprawiałeś że zadawano z noża dmg większe/równe (nie pamiętam) hp gracza którego się atakuje. Tylko pamiętaj iż jakiś inny plugin może zmodyfikowac to dmg i już nie będzie tego 1/1 tylko ileś tam dmg zabierze nic więcej :( + nie wziąłeś pod uwage iż ktoś może rzucić HE zmienić broń na nóż użyć ppm (przed wybuchem HE ) i gdy HE zada dmg wykona się warunek gdyż gracz żyje/ma klase/jego broń to nóż/i ostatnio użył ppm
 
Jak zobaczyłem to -1 w aktywacji klasy to się prawie rozpłakałem ze śmiechu xD Praktycznie w 100% działa ale w teorii nie bo jeśli gracz podskoczy (2^31) razy (nie dotykając ziemi w między czasie) to wartość zmiennej przekroczy dolny zakres i wyskoczą błędy :(

 

Dobrze kombinujesz ;D


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#6 ^CzarNNaninJJa^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.06.2014 15:02

Kolego BlackPerfum a czy w tym kodzie rozwiązałes problem z niewidzialnością?  :D


  • +
  • -
  • 0

---->  b_350_20_31F310_5CC629_000000_000000.png  <----

 

CoDMoD 45001LvL  ||  FastEXP


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 21.06.2014 15:34

Kolego BlackPerfum a czy w tym kodzie rozwiązałes problem z niewidzialnością? 

Przepraszam nie zauważyłem że ona ma być niewidzialna ;D


  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych