Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić drużynę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2009 19:35

Tak jak w tytule czyli jaką funkcją

@edit
do zamknięcia :X znalazłem w jakimś poście Miczu

@edit2
a jednak nie jestem początkującym koderem i chciałem zrobić jak mi się wydawało prosty plugin mutowania graczy przejrzałem plugin który mutuje ale nadal nie wiem jak on blokuje graczowi rozmawianie przez mikrofon

@edit3
napisałem coś takiego
public mute_tt() {
	for(new i=0;i<17;i++)
	{
	            if(get_user_team(i)==1)
	            {
		    	set_speak(i,SPEAK_MUTED)
		   }
         }
}
wiem że coś na pewno jest źle jeśli możecie to poprawcie

@edit4
napisałem teraz coś takiego
public mute_tt() {
new num,players[17]
get_players( players, num)
new id;
	for(new i=0;i<num;i++)
	{
		id=players[i];
	            if(get_user_team(id)==1)
	            {
		    	set_speak(id,SPEAK_MUTED)
		   }
         }
}
		

  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 12.08.2009 20:53

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new bool:muted = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
	register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_listen_handle", 0);
}

public fwd_listen_handle(iReceiver, iSender, bool:bListen)
{
	if(muted && get_user_team(iSender) == 1)
	{
		engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, false);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	else
	engfunc(EngFunc_SetClientListening, iReceiver, iSender, true);
	return FMRES_IGNORED;
}

powinno działać, ustaw sobie tylko zmienną kiedy chcesz.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2009 20:57

ta fajnie tylko po co dajesz mi gotowy kod O.o ? nauczę się coś dzięki temu :)?
dobra trochę zmieniłem i jest coś takiego

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV","mute_tt","a")
	
}

public mute_tt() {
new num,players[32]
get_players( players, num)
new id;
	for(new i=0;i<num;i++)
	{
		id=players[i];
	            if(get_user_team(id)==1)
	            {
		    	set_speak(id,SPEAK_MUTED)
		   }
         }
}

  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 12.08.2009 21:05

ej kolego, może łaskawie pierw napisz co chciałbyś napisać, bo teraz to troche takie walenie w ciemno.
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2009 21:07

dobrze plugin miał po prostu mutować tt i tyle
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych