Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wykonać warunek który nie pozwoli wyłączyć dźwięków przez inny dźwięk???


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 18.06.2014 22:52

Witam Serdecznie.

 

Otóż jak w temacie potrzebuje kod / warunku który nie pozwoli wyłączyć dźwięku (czyli w zabawie muzyki) przez dźwięk który sie włącza tylko w momencie zabicia jakiegoś gracza co dźwięk trawa około 3 sekund, a dokładnie jakiś sposób który nałoży dźwięk jeden na drugi lub nie pozwoli załączyć innego dźwięku do puki sie nie skończy dźwięk który jest aktualnie włączony przed tym co miał sie właśnie załączyć z tego pluginu..

 

Oto kod pluginu w którym chce coś takiego zrobić: http://amxx.pl/pastebin/1svug355gxm71/

Tutaj właśnie trzeba dopisać tą funkcje że jak inny dźwięk jest aktualnie włączony to gdy ten się włączy to tamten dźwięk sie nie wyłączy.

 

 

Przepraszam że temat tak trochę "CHAOTYCZNIE" napisany itp lecz zmęczony jestem po około 30 godzinach na kompie.


  • +
  • -
  • 0

#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2014 00:30

Obawiam się że niestety w HL1 nie ma możliwości odgrywania kilku dźwięków MP3 naraz, więc zostaje Ci używanie WAV.


  • +
  • -
  • 0

#3 Skull.

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 19.06.2014 03:04

Chyba nie możliwe żeby tak było gdyż chęci napisanie takiego pluginu wziąłem z innego serwa gdzie tam prawie wszystko jest odtwarzane za pomocą .MP3 a nie .WAV. 


  • +
  • -
  • 0

#4 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2014 03:16

 

 

Chyba nie możliwe żeby tak było

Chyba jednak możliwe :)

 

Polecenie mp3 w CS 1.6 przyjmuje następujące parametry:

  • play ścieżka - odtwarza jednorazowo plik mp3, jednakże przy probie odtworzenia kolejnego poprzedni jest zatrzymywany
  • loop ścieżka -  j.w., tylko odtwarza plik w pętli
  • stop - zatrzymuje aktualnie odtwarzany plik mp3

Przy plikach WAV nie ma takich ograniczeń. Warto tutaj zauważyć różnicę między spk a speak.

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.06.2014 10:48

Może i nie da się nałożyć paru mp3 na siebie (nie bawie się dźwiękami więc ekspertem nie jestem) ale na pewno da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany. W pluginie (w którym odgrywasz dźwięk który ma nie byc przerwany) zrób natywa który wysyła id dźwięku (id jest zwracane np. przez precache_sound) następnie w pluginie (w którym odgrywasz dźwięk który może przerwać ten który miał byc nie przerwany) robisz warunek w którym sprawdzasz czy id (to z natywu) równa się id aktualnie odgrywanego dźwięku u klienta (zwracane przez get_pdata_int(id,237,5) wymagana fakemeta) i to tyle roboty (możesz też nie porównywać id dźwięku tylko sprawdzić czy w ogóle jakiś dźwięk jest odgrywany ale to gorsza metoda)


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych