Kapral:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Kapral";
new const opis[] = "Posiada 2 dynamity ,1/9 na oslepienie ,3 skoki, grawitacje zmiejszona do 500";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 35;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Wyborowy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Wyborowy";
new const opis[] = "Nie musi przeładowywac ,1/12 na oslepienie ,widzi miny";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 25;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
Szturmowiec
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Brak rozrzutu ,1/16 na strzelenie headshota ,może wskrzeszac 2 osoby w rundzie .";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
Użytkownik Mychu edytował ten post 14.06.2014 11:04