Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] set_lights w fakemecie.


Najlepsza odpowiedź szelbi , 09.06.2014 18:01

engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");

Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.06.2014 17:52

Witam

Jak za pomocą fakemety zmieniać oświetlenie na mapie?

 

W engine jest to: set_lights a fakemeta?


  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.06.2014 18:01   Najlepsza odpowiedź

engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");

Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights


  • +
  • -
  • 3

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.06.2014 19:02

Dobra dzięki.

 

Ja chce zatrzymać całą gre i przyciemnić ekran a potem rozjaśnić.

Czy to może źle wpływać na to co napisałeś wyżej?

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych