Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crashe serweraMSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 29.05.2014 11:56

Witajcie, po wgraniu blokady błędnych wiadomości pokazują mi się takie logi:
http://wklej.to/0NVju

Nie wiem jak to ugryźć tzn znaleźć plugin a tym bardziej jak to naprawić.

 

 

 

-

temat nazwałem zgodnie z treścią ...


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.05.2014 19:58

Tyle razy był ten temat. Uzyj szukajki.

Używasz MSG_ONE, a nie sprawdzasz czy gracz jest podłączony do serwera.
Mozesz takze zamienic MSG_ONE na MSG_ONE_UNRELIABLE
  • +
  • -
  • 0

#3 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 31.05.2014 01:26

według notepad++ znalazło "MSG_ONE" aż w 33 plikach, przykład

 

    Line 75:                 message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

 

i zamiast tego powyżej mam edytować na

 

    Line 75:                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

 

dobrze zrozumiałem ?


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.05.2014 08:23

Tak.

A co do problemu
popatrz czy przed uzyciem message begin sprawdzane jest is_user_connected lub is_user_alive. To musisz juz recznie patrzyc
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych