Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwna "tarcza"Gdzy strzelam z prawej to jest tarcza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kodmax

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 03.05.2014 18:39

Witam. Napisałem sobie plugin, który tworzy byt i nadaje mu trochę właściwości. 

		new Ent = create_entity("info_target");
		
		new Float:maxs[3], Float:mins[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_maxs, maxs);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_mins, mins);
		
		entity_set_origin(Ent, spawns[i][0]);
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, ENT_NAME);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSH);		
		entity_set_model(Ent, "models/player/gign/gign.mdl");
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_size(Ent, mins, maxs)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_animtime, 2.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_framerate, 1.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_health, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0)
		entity_set_float(Ent, EV_FL_armortype, 0.0);
		entity_set_float(Ent, EV_FL_armorvalue, 0.0);

Uzyłem Ham_TakeDamage aby wyłapać obrażenia i wyświetlam je sobie.

 

Mój problem polega na tym, że z prawej strony modelu jest jakby tarcza. Kiedy strzelam w niego na wysokości tułowia, to nie zadaje obrażeń, a kule odbijają sie jakbym strzelał w ścianę, a Ham_TakeDamage nie zostaje wykonane.

 

ps. Chciałbym upodobnić ten byt jak najbardziej do zwykłego gracza. Macie jakieś pomysły?


Użytkownik Nazwa wyświetla edytował ten post 03.05.2014 18:40

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych