Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Trzy "opcje" w menu_additem.


Najlepsza odpowiedź radim , 04.05.2014 08:39

new szKlasa[ 61 ];

if(zdobycie_jakies_rangi[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa")
else if(ma_range[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa")
else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa")

menu_additem(menu, szKlasa)

Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.05.2014 16:13

Witam.

Chciałbym, aby napis w menu_additem zmieniał się, gdy gracz:

1. Zdobył już jakąś rangę - \wKlasa

2. Ma aktualną rangę - \yKlasa

3. Jeszcze nie ma jakiejś rangi - \rKlasa

 

Problem w tym, że nie wiem, jak to zrobić. Próbowałem coś takiego:

menu_additem(menu, "%s", poziom[id] == 3 ? "\yKlasa" : "\rKlasa")

 

Jednak nie daje mi to możliwości operowania na trzech opcjach.

 

Czy ktoś ma może pomysł na to?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.05.2014 08:39   Najlepsza odpowiedź

new szKlasa[ 61 ];

if(zdobycie_jakies_rangi[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\wKlasa")
else if(ma_range[ id ])
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\yKlasa")
else format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\rKlasa")

menu_additem(menu, szKlasa)

Trochę łopatologicznie, zreszta już dawno się już w to nie bawiłem ale powinno działać :D


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.05.2014 09:30

Co prawda, mój kod wygląda "pięknie", ale działa.

 

Wpadłem na to już wcześniej, ale skoro nic innego się nie wymyśli, to jakoś idzie to przeboleć :P

 

Dziękuję za pomoc


  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.05.2014 13:09

new szKlasa[ 61 ];
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "\w" : (poziom[id] == 2) ? "\y" : "\r")
menu_additem(menu, szKlasa)

Można też próbować tak
format(szKlasa, charsmax( szKlasa ), "\%sKlasa", (poziom[id] == 1) ? "w" : (poziom[id] == 2) ? "y" : "r")

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych