Cześć, czy da się to w jakiś sposób zablokować?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] blokada wyboru klasy na spect, lub gdy jest się martwym
Temat rozp.
Arbitralny
, 01.05.2014 14:24
silnik
Najlepsza odpowiedź OpUr off , 01.05.2014 21:26
public WybierzKlase(id) { if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3) return PLUGIN_CONTINUE; new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); }Przejdź do postu
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.05.2014 14:24
#2
Napisano 01.05.2014 18:06
Odpowiadam na pytanie , tak jest to dość proste jeden warunek.
#3
Napisano 01.05.2014 20:53
Chodzi o ten warunek http://amxx.pl/dokum...j/is_user_alive ? Jeżeli tak to gdzie mam go dodać?
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50], szTmp[5], dana_klasa; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(JestAwansem(i)) continue; WczytajDane(id, i); dana_klasa = i; for(;;) { if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2]) { dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa]; WczytajDane(id, dana_klasa); } else break; } if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa])) { formatex(klasa, charsmax(klasa), "\d[WRG]\r|\w%s\r|\d[\y%i\d poziom]", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]); num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 01.05.2014 20:56
#4
Napisano 01.05.2014 21:26 Najlepsza odpowiedź
public WybierzKlase(id) { if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 3) return PLUGIN_CONTINUE; new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_addtext(menu, "^n\r[\yINFO\r] \wAby otrzymac testowego vipa wpisz \r/freevip^n\r[\yINFO\r] \wDarmowe lvle \r/freelvl", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT , 10.02.2023 silnik |
|
|
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT , 05.02.2023 silnik |
|
|
|||
|
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09 , 20.01.2023 silnik |
|
|
||
Kupie
kupie serverkuie Napisany przez Anonimowy09 , 20.12.2022 silnik, Kupie |
|
|
|||
|
Silnik
[KOSZ] WitamKupie Napisany przez Anonimowy09 , 20.12.2022 silnik |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych