Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dym stworzony przy pomocy message znika po mniej niż 1s


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.04.2014 07:50

Witam

Napisałem coś takiego:

	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(5)
	write_coord(floatround(entOrigin[0])); 
	write_coord(floatround(entOrigin[1])); 
	write_coord(floatround(entOrigin[2]));
	write_short(sprite_chmura);
	write_byte(35);
	write_byte(5);
	message_end();

Ale ten dym znika po mniej niż 1s.

Może problem jest w sprite?

Załączam go.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.04.2014 10:09

Zamień:
write_byte(5)
Na to:
write_byte(TE_SMOKE)
Nic to nie zmieni, ale będzie czytelniej :)

A wracając do samego problemu: https://wiki.alliedm...s_(Half-Life_1) tutaj masz opisy "ramek" do każdego z TEMP ENTITY, w tym do TE_SMOKE, którego używasz. Ostatni parametr to frame rate, czyli ilość klatek/sekundę animacji danego sprite. Sprite posiada wewnątrz kilka klatek, które są wyświetlane po kolei. Jeśli jest ich 5 i ustawisz framerate na 5 to w ciągu sekundy cała animacja się wykona. Możesz ją spowolnić zmniejszając framerate albo zwiększając ilość klatek w sprite.
  • +
  • -
  • 2

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.04.2014 10:22


Ostatni parametr to frame rate, czyli ilość klatek/sekundę animacji danego sprite. Sprite posiada wewnątrz kilka klatek, które są wyświetlane po kolei. Jeśli jest ich 5 i ustawisz framerate na 5 to w ciągu sekundy cała animacja się wykona. Możesz ją spowolnić zmniejszając framerate albo zwiększając ilość klatek w sprite.

 

Jak mam sprawdzic ile klatek ma moje .spr ?


  • +
  • -
  • 0

#4 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 24.04.2014 10:55

W programie Sprite Explorer 2.12 masz możliwość podglądu każdej klatki z osobna. W ten sposób sprawdzisz ilość klatek sprite'a.


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.04.2014 06:44

Dobra. Otworzyłem i jest jedna ramka (1 Frames ).

 

Da się to jakoś ogarnąć?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych