public ZapiszDane(id)
{
if(xp_gracza[id] < 1 || vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[128], vaultdata[127], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", xp_gracza[id], poziom_gracza[id]);
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-aim", identyfikator);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
if(vault == INVALID_HANDLE)
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[128], vaultdata[128], identyfikator[64];
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-aim", identyfikator);
new wczytaj;
if(!(wczytaj = nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 127))) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-aim", nazwa_gracza[id]);
wczytaj = nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 127);
}
if(wczytaj)
{
new danegracza[2][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31);
xp_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1]);
}
else
{
xp_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 1;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}