Aha.
A jak zrobię natyw z pluginu ochrona na spawnie (bool:jestOchrona będzie odpowiadało za to czy jest ochrona czy nie) i dam warunek w pluginie na niewidzialnosc ze if(jestOchrona) to nie ustawiaj niewidzialnośći to zadziała to?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź ^Grzyboo , 23.04.2014 18:19
Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:
1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:
new bool:bInv[33];
Logicznie;
bInv[id] = true - podczas włączania
bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect
2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv
3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:
Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:
if(!ma_niewidzialnosc(id))
Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.
Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się
Przejdź do postuNapisano 23.04.2014 17:29
Aha.
A jak zrobię natyw z pluginu ochrona na spawnie (bool:jestOchrona będzie odpowiadało za to czy jest ochrona czy nie) i dam warunek w pluginie na niewidzialnosc ze if(jestOchrona) to nie ustawiaj niewidzialnośći to zadziała to?
Napisano 23.04.2014 18:19 Najlepsza odpowiedź
Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:
1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:
new bool:bInv[33];
Logicznie;
bInv[id] = true - podczas włączania
bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect
2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv
3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:
Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:
if(!ma_niewidzialnosc(id))
Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.
Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się
Napisano 23.04.2014 18:36
Dobra dam znać jak to zrobie.
Wydaje mi się że bd dobrze.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych