Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuniecie efektu renderingu (przywrócenie normalngo


Najlepsza odpowiedź ^Grzyboo , 23.04.2014 18:19

Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:

 

1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:

new bool:bInv[33];

 

Logicznie;

bInv[id] = true - podczas włączania

bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect

 

2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv

3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:

Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:

if(!ma_niewidzialnosc(id))

Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.

 

Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się :P

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.04.2014 17:29

Aha.

 

A jak zrobię natyw z pluginu ochrona na spawnie (bool:jestOchrona będzie odpowiadało za to czy jest ochrona czy nie) i dam warunek w pluginie na niewidzialnosc ze if(jestOchrona) to nie ustawiaj niewidzialnośći to zadziała to?


  • +
  • -
  • 0

#22 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 23.04.2014 18:19   Najlepsza odpowiedź

Zrób natyw w pluginie do włączania niewidzialności:

 

1. Zrób zmienną przechowującą, czy gracz jest niewidzialny:

new bool:bInv[33];

 

Logicznie;

bInv[id] = true - podczas włączania

bInv[id] = false - podczas wyłączania oraz dla bezpieczeństwa w client_disconnect

 

2. Zrób natyw, który zwraca wartość bInv

3. W pluginie na ochronkę, w funkcji sp_off:

Poprzedź wyłączenie niewidki warunkiem:

if(!ma_niewidzialnosc(id))

Oczywiście zamiast ma_niewidzialnosc to natyw, który stworzyłeś.

 

Tak byłoby najrozsądniej, wydaje mi się :P


  • +
  • -
  • 1

#23 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.04.2014 18:36

Dobra dam znać jak to zrobie.

Wydaje mi się że bd dobrze.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych