Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 14.04.2014 15:24

Prosiłbym o 3 takie klasy premium na Coda Nowego, każda na FLAGĘ A :-)


1. Rambo ( Premium )
Posiada:

Famas, Podwójny skok, oraz uzupełnianie magazynku za każde zabicie magazynek. 

 


2. Elitarny Snajper ( Premium )
Posiada:

1/3 z Awp, Smoke, 2x Flash oraz jest szybszy. 

 


3. Assasin ( Premium )
Posiada:

1/3 z Noza, ma 2 skoki mniej widoczny ( o połowe ) i nie słychać jego kroków.


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#2 Rooney

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Starogard
Offline

Napisano 16.04.2014 20:59

Też poszukuję Assasyna.

Tu masz Rambo

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
		
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}



Użytkownik Rooney edytował ten post 16.04.2014 21:00

  • +
  • -
  • 0

#3 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 16.04.2014 22:19

Dzięki a rest ?

 


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#4 CHAPON

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.04.2014 06:10

a tu masz assasina

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Assasin [Premium]";
new const opis[]    = "1/3 z noża , jego widoczność spada do połowy na nożu 2 skoki, nie słychać jego krokow";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 720.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 126);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 720.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2

#5 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 17.04.2014 12:56

@Up dzięki, a umiesz zrobić ElitarnegoSnajpera ?


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#6 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 17.04.2014 15:52

@up Assasin nie działa, nie ma cichych kroków.


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#7 trilex

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:WWa
Offline

Napisano 18.04.2014 11:36

Ciche kroki:

 

biblioteka:

#include 
<fun>

w cod class enabled:

set_user_footsteps(id, 1);

 

a w cod class disabled

set_user_footsteps(id, 0);

Użytkownik trilex edytował ten post 18.04.2014 11:36

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png<-Poszukuję opiekuna serwera

Sprzedam paczkę CoD:9001lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Sprzedam Unikalną paczkę CoD:901lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Robię paczki Cod mod  na zamówienie.

 


#8 zig

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 23.04.2014 18:54

Łap "Elitarny Snajper" 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na BF4+DD2 [80 Odznak][20 Osiagnięc] Darmowa odznaka ! /free

b_350_20_A2DA58_62D5DB_000000_000000.png

 

Szukam Adminów ! Chętni PW.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych