Tak jak w temacie.
Np. Platynowe Naboje zamienić nazwę na PestkiDyzia.
Mógłby ktoś mi to opisać krok po kroku?
Będę bardzo wdzięczny !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.04.2014 11:08
Tak jak w temacie.
Np. Platynowe Naboje zamienić nazwę na PestkiDyzia.
Mógłby ktoś mi to opisać krok po kroku?
Będę bardzo wdzięczny !
Napisano 06.04.2014 11:27
Ale to nie tylko ten perk. Jest 10 takich perków. Po prostu powiedz co jak mam zrobić. Jak się nie uda to trudno, ale dostaniesz + za chęci
Napisano 06.04.2014 11:41
Otwierasz sma, edytujesz, kompilujesz, wrzucasz, i tyle?
Napisano 06.04.2014 11:49
Podasz link gdzie mogę kompilować perki ?
Napisano 06.04.2014 11:54
Otwierasz plik sma notanikiem
Znajdujesz linike (u gury gdzies) gdzie jest nazwa perku i opis
Edytujesz opis/nazwe na taka jaka chcesz
Zapisujesz
Komplikujesz plik sma na amxx
i wrzucasz na serwa
kompilator Amxx.PL : http://amxx.pl/kompilator/
GG: 47535977
Napisano 06.04.2014 12:01
Oto przykładowa klasa. Nazwę perku/klasy oraz opis zmieniasz tu:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <StripWeapons> new const nazwa[] = "CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]"; - TU NAZWĘ new const opis[] = "1/1 z noza PPM, Niewidzialny "; - TU OPIS new const bronie = 0; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 140; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 60; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)) { client_print(id, print_chat, "[CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 140.0/800.0); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 140.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 801; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public PoczatekRundy(id) { new hp = get_user_health(id); if(hp > 1) set_user_health(id, 1); StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); }
Dokładnie w tych liniach:
new const nazwa[] = "CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]"; - TU NAZWĘ
new const opis[] = "1/1 z noza PPM, Niewidzialny "; - TU OPIS
Napisano 06.04.2014 22:27
Dzięki. nie będę już zakładał nowego tematu. Mógłby mi ktoś podesłać klasę Elektryk, która ma UMP, 3 błyskawice ?
Napisano 06.04.2014 22:38
łap
Napisano 06.04.2014 22:40
Dzięki. Do zamknięcia
Napisano 06.04.2014 22:44
jest problem, gdy klikamw codclass_elektryk.amxx to przenosi mnie do kompilatora. Mógłbyś poprawić ?
Napisano 07.04.2014 07:26
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych