Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 slot na perk dostępny od x lvl'a

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 NapiszMiPlugina

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Chyba Polska
Offline

Napisano 31.01.2015 06:37

Sory za odkop

Ale jak ustawić zeby

2perk byl od 50
3 perk od 150

I pisalo w hudzie przy perku
Perk2: Od 50lvl
Perk3: Od 150lvl
  • +
  • -
  • 0

#22 dredek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 20.02.2015 16:47

Sory za odkop

Ale jak ustawić zeby

2perk byl od 50
3 perk od 150

I pisalo w hudzie przy perku
Perk2: Od 50lvl
Perk3: Od 150lvl

 

new level = cod_get_user_level(id)

    if(level < 50 && lp == 1)
    {
    client_print(id, print_chat, "2 PERK dostepny jest od 50 lvl!");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(level < 150 && lp == 2)
    {
    client_print(id, print_chat, "3 PERK dostepny jest od 150 lvl!");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
  

 

Co do hudu:

 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level(id) > 50 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "Perk2: Od 50lvl");

 

Na tej samej zasadzie zrób 3 perk.

Tylko nie wiem jak Ty masz edytowany silnik z tym 3 perkiem...


Użytkownik dredek edytował ten post 20.02.2015 16:53

  • +
  • -
  • 2

#23 Cykles

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.04.2015 23:45

Mam problem z kompilacja silnika 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod2.sma(1097) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level"
QTM_CodMod2.sma(1153) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level"
QTM_CodMod2.sma(1154) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod2.sma(1156) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
QTM_CodMod2.sma(1156) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod2.sma(1156) : error 017: undefined symbol "obroty"
QTM_CodMod2.sma(1156) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod2.sma(1156) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod2.sma(1156) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.
Done.

Ucinek jak dałem kod

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)
{
	if(!ilosc_perkow)
		return PLUGIN_CONTINUE;

        new level = cod_get_user_level(id)
                if(level < 70 && lp == 1)
	
	static obroty[33];
	
	if(obroty[id]++ >= 5)
	{
		obroty[id] = 0;
		UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

A tutaj w hud

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t^n^n^n^n^n^n^n[Forum: Cenzura]^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i/301]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Hp : %d]^n[KillStreak : x%d][Fragi : %i]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level(id) > 70 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "Min. 70lvl", hp, licznik_zabiccod[id], get_user_frags(id));

MAGNET (06.04.2015 16:27):
załóż nowy temat!

Użytkownik Cykles edytował ten post 04.04.2015 23:46

  • +
  • -
  • 0

#24 VictoRy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.05.2016 18:03

Chcę dodać 2 perk na wybraną flagę i nie wychodzi, coś kombinowałem z tego co piszesz ale coś nie wychodzi

 

https://megawrzuta.p...dbf4d2869f.html


  • +
  • -
  • 0

#25 dredek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 09.06.2016 16:23

Chcę dodać 2 perk na wybraną flagę i nie wychodzi, coś kombinowałem z tego co piszesz ale coś nie wychodzi

 

https://megawrzuta.p...dbf4d2869f.html

 

Napisz nowy temat i wyślij mi link na Pw to Ci to ogarnę;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych