Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Klasą "IceMan"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kitkat

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Ostróda
Offline

Napisano 23.03.2014 00:37

Witam więc mam problem z klasą , mianowicie nie działa w niej ani zamrażanie ani brak rozrzutu na którym mi bardzo zależy , bardzo bym prosił o pomoc!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

new bool:ma_klase[33]
new bool:zamrozenie[32]
        
new const nazwa[]   = "IceMan";
new const opis[]    = "Zamrazanie przeciwnika ,1/10 z m249 ,No-Recoil";
new const bronie    = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
         register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	new liczba = random_num(1, 1)
	
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_klase[idattacker] && damage>0 && !zamrozenie[this] && liczba==1){
		fm_set_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 16)
		zamrozenie[this] = true
		set_pev(this, pev_flags, FL_FROZEN)
		set_task(3.0, "Odmroz", this)
	}
	if(zamrozenie[this])
		return HAM_SUPERCEDE
		
	return HAM_IGNORED
}

public Odmroz(id)
{
	set_pev(id, pev_flags, FL_CLIENT)
	fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,0, kRenderGlow, 0)
	zamrozenie[id] = false
}

public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych