Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

* * * * - 5 głosy

GHW Weapon Replacement 1.3by GHW_Chronic


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
135 odpowiedzi w tym temacie

#101 xrambox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:gdzieś na pewno
Offline

Napisano 16.01.2013 07:44

A coś takiego zadziała

"models/v_m4a1.mdl" "models/v_m4a1.mdl"
"models/w_m4a1.mdl" "models/w_m4a1.mdl"
"models/p_m4a1.mdl" "models/p_m4a1.mdl"
  • +
  • -
  • 0

#102 9izik9

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Borawe
Offline

Napisano 16.02.2013 01:48

A coś takiego zadziała

"model/v_m4a1.mdl" "models/v_m4a1.mdl"
"models/w_m4a1.mdl" "models/w_m4a1.mdl"
"models/p_m4a1.mdl" "models/p_m4a1.mdl"



Robisz w folderze models nowy folder , nazywasz go jak chcesz np "Cs-xxxxxxx" I do niego wrzucasz zamienne modele, mogą nazywać się tak samo jak oryginalne nie trzeba zamieniać nazwy ponieważ wrzucasz je do innego np "Cs-xxxxxxx". Następnie edytujesz plik 'new_weapons.ini' i podajesz w nim lokalizacje do oryginalnego pliku np. "m4a1.mdl" a dalej podajesz lokalizacje do nowego modelu. Ma to wyglądać tak.

"model/v_m4a1.mdl" "models/Cs-xxxxxxx/v_m4a1.mdl"

Bankowo zadziała.
  • +
  • -
  • 0

#103 ShineBow

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Niepodaje
Offline

Napisano 06.04.2013 13:14

Witam mam problemy z tym...
1. Nie wiem gdzie mam dopisać dokładnie
Do pliku [b]addons/amxmodx/configs/plugins.ini[/b] dopisz [b]GHW_Weapon_Replacement.amxx
[/b]
2. [color=orange][b]
[/b][/color]
[color=orange][b]Wymagane moduły:[/b][/color]
fakemeta
Skad to mam wziąć? :(

Użytkownik ShineBow edytował ten post 06.04.2013 13:14

  • +
  • -
  • 0

#104 ShineBow

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Niepodaje
Offline

Napisano 06.04.2013 15:51

Ok nie trzeba już pomagać poradziłem sobie :)
  • +
  • -
  • 0

#105 pawelAA

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Radom-Okolice
Offline

Napisano 10.04.2013 19:58

proszę o pomoc gdyż komenda /modele nie reaguje a zrobilem wszystko jak nalezy


                                                                      b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

                                                                   Nazwa Serwera: CoD MoD 201lvl [MONETY] [Nowe Klasy] [MISJE] 

                                                                   Typ Rozrywki: [COD:MOD 201LvL 
                                                                   IP Serwera: 91.204.161.146:27034

                                                                   Forum: CsHardcore.pl

 

 


#106 Mojeflow16

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 17.06.2013 20:39

Chcę podmienić model bomby, mógłby ktoś napisać po kolei jakie kroki mam zrobić ?

I jeszcze potrzebuję plugin, który będzie odczytywał ten model.


  • +
  • -
  • 0

#107 MixTape^^

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 11.08.2013 06:22

Mogli byście coś kiedyś jasno tłumaczyć a nie jak naukowcy? :D pls...


Moja serwerownia zapraszam! :)

www.skillnet.xaa.pl serwery:

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 


#108 SLOWIK1

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 16.08.2013 18:31

"models/v_c4.mdl" "models/zmiany/v_c4.mdl"

"models/v_knife.mdl" "models/zmiany/v_knife.mdl"

 

Mogłby mi ktoś wttłumaczyć dlazcego nie działa ? Wszystko wrzucone poprawnie ..


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#109 FreshuPL

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 12.11.2013 17:38

Wrzucić gdzieś te nowe modele? Czy jak? Czy tylko dopisać te nazwy?

"stary model/model.mdl" "nowy model/model.mdl"

"models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl"

 

O co z tym wyżej chodzi? Piszemy "stary model" czy nazwę starego modela?
 


www.ArenaSkilla.pl

b_350_20_149CC7_0A5F88_FFFFFF_000000.png

b_350_20_149CC7_0A5F88_FFFFFF_000000.png

b_350_20_149CC7_0A5F88_FFFFFF_000000.png

b_350_20_149CC7_0A5F88_FFFFFF_000000.png

Wkrótce Cod mod! Zapraszam serdecznie!


#110 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2013 20:15

Tak wrzuć nowe modele na serwer

Nazwę starego


  • +
  • -
  • 0

#111 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.02.2014 20:40

Jest chyba mały błąd... Podmiana dźwięku nie działa...

"models/p_flashbang.mdl" "pro-cs/cod/models/p_flashbang.mdl"
"models/p_hegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/p_hegrenade.mdl"
"models/p_smokegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/p_smokegrenade.mdl"
"models/v_flashbang.mdl" "pro-cs/cod/models/v_flashbang.mdl"
"models/v_hegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/v_hegrenade.mdl"
"models/v_smokegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/v_smokegrenade.mdl"
"models/w_flashbang.mdl" "pro-cs/cod/models/w_flashbang.mdl"
"models/w_hegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/w_hegrenade.mdl"
"models/w_smokegrenade.mdl" "pro-cs/cod/models/w_smokegrenade.mdl"
"sound/flashbang-1.wav" "pro-cs/cod/sound/flashbang-1.wav"
"sound/flashbang-2.wav" "pro-cs/cod/sound/flashbang-2.wav"
"sound/sg_explode.wav" "pro-cs/cod/sound/sg_explode.wav"

"sound/m4a1_boltpull.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_boltpull.wav"
"sound/m4a1_boltrelease.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_boltrelease.wav"
"sound/m4a1_clipin.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_clipin.wav"
"sound/m4a1_clipout.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_clipout.wav"
"sound/m4a1_cliptap.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_cliptap.wav"
"sound/m4a1_deploy.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_deploy.wav"
"sound/m4a1_silencer_off.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_silencer_off.wav"
"sound/m4a1_silencer_on.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_silencer_on.wav"
"sound/m4a1_unsil-1.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_unsil-1.wav"
"sound/m4a1_unsil-2.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1_unsil-2.wav"
"sound/m4a1-1-2.wav" "pro-cs/cod/sound/m4a1-1-2.wav"
"models/p_m4a1.mdl" "pro-cs/cod/models/p_m4a1.mdl"
"models/v_m4a1.mdl" "pro-cs/cod/models/v_m4a1.mdl"
"models/w_m4a1.mdl" "pro-cs/cod/models/w_m4a1.mdl"

"models/p_ak47.mdl" "pro-cs/cod/models/p_ak47.mdl"
"models/v_ak47.mdl" "pro-cs/cod/models/v_ak47.mdl"
"models/w_ak47.mdl" "pro-cs/cod/models/w_ak47.mdl"
"sound/ak47-1.wav" "pro-cs/cod/sound/ak47-1.wav"
"sound/ak47-2.wav" "pro-cs/cod/sound/ak47-2.wav"


#112 asdnybgas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:michal
  • Lokalizacja:wisznice
Offline

Napisano 30.03.2014 09:09

nie działa

"models/v_knife_r.mdl" "models/new/v_knife2.mdl"

i caly czas sprawdzanie 


  • +
  • -
  • 0

#113 Daniel`owsky

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.04.2014 09:05

Ja nie wytrzymam :C 2 godziny się z tym męczę. Zrobiłem dokładnie to co trzeba, usunąłem ; sprzed fakematy.

 

Wrzuciłem model, dopisałem nazwy, lecz plugin jakby nie działał.

 

Po zmianie mapy/resetu serwera nic się nie ściąga.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jednego z najlepszych CoD Modów w Polsce! Darmowe Premki! IP: 80.72.38.187:27090 

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#114 Przegrany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 18.11.2014 11:57

Co robi te w_

 

Bo nie wiem o co chodzi


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#115 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 18.11.2014 12:10

w_*.mdl to world model, leży na ziemi po dropie albo np. na mapach aim itp.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#116 Groszek1

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:norbert
  • Lokalizacja:Niemcy
Offline

Napisano 15.05.2015 08:22

Mi to nie działa :(

 


  • +
  • -
  • 0

#117 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 15.05.2015 10:56

Mi to nie działa :(

To napisz nowy temat w odpowiednim dziale.


  • +
  • -
  • 0

#118 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.06.2015 19:35

http://darkgl.pl/201...aczenia-modeli/
  • +
  • -
  • 0

#119 tetete

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Patryk
Offline

Napisano 30.06.2015 09:57

A te pliki, które mają "zastąpić" standardowe, mogą być nawet na pulpicie, czy muszę je wcześniej wrzucić do ftp do folderu models?


  • +
  • -
  • 0

CS 1.6 CODMOD 401 LVL!

b_350_20_1B8D22_000000_CFF3CD_0DD319.png

Zapraszam!


#120 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2015 10:18

Oczywiście że muszą być na ftp


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych