←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Zmienienie położenia hud i co...


Best Answer zasalata 26.03.2014 20:51

Przed plugin_init() dodaj:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); 
native cod_get_perk_durability(id);

następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);

Zapisz i skompiluj. 

Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.

new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
		return;
	}
		
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
		set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

Skompiluj i oba wrzuć na serwer. 

 

HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz :D).

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
hIck's Photo hIck 20.03.2014

Siemka mam problem dotyczący z hudem. Wgram wytrzymałość perku to zlewa on się z perkiem i hud się wyłącza i zostaje tylko wytrzymałość( nic innego nie mam wgranego).
 
SMA Silnik

http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma

Quote

MateuszWoz's Photo MateuszWoz 21.03.2014

daj sma a nie z kompilatora amxx

Quote

  • +
  • -
ThCe's Photo ThCe 21.03.2014

Podaj nam plik .sma bez nego nic nie zrobimy.
Quote

  • +
  • -
hIck's Photo hIck 21.03.2014

proszę pomyliło mi się 

Attached Files


Edited by hIck, 21.03.2014 11:24.
Quote

  • +
  • -
Best Answer zasalata's Photo zasalata 26.03.2014

Przed plugin_init() dodaj:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); 
native cod_get_perk_durability(id);

następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);

Zapisz i skompiluj. 

Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.

new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
		return;
	}
		
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
		set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

Skompiluj i oba wrzuć na serwer. 

 

HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz :D).


Edited by zasalata, 26.03.2014 20:52.
Quote

  • +
  • -
hIck's Photo hIck 10.04.2014

Mam problem z dodaniem tego

 

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc);
native cod_get_perk_durability(id);

 

wklejam to za public plugin init i błędy przy kompilacji wywala niech ktoś mi to zrobić dzięki

Quote

  • +
  • -
hIck's Photo hIck 10.04.2014

Dobra poradziłem sobie dzięki za pomoc zasalata

Quote
Locked