Witam !
Mam pytanie, prośbę, czy da się przerobić ten plugin, żeby po 200 naliczonych zabiciach zmieniał mape ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "WygranaDruzyny" #define AUTHOR "Auriss & Nakupenda." #define VERSION "1.3" new CT, TT; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa"); } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new Kteam = get_user_team(kid) new Vteam = get_user_team(vid) if(Kteam == Vteam) { if(Vteam == 2) CT-- else if(Vteam == 1) TT-- } else if(Kteam == 2) CT++ else if(Kteam == 1) TT++ Sprawdz_runda(vid); return PLUGIN_HANDLED; } public Sprawdz_runda(id) { if(CT==TT) ColorChat(id, GREEN, "[PlayIt]^x01 Remis!") else { new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 CT!") : ColorChat(id, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 TT!") } } public Sprawdz_mapa() { if(CT==TT) ColorChat(0, RED, "[PlayIt]^x01 Remis wsrod druzyn!") else { new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa win == CT ? ColorChat(0, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 CT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 TT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") } } public client_connect(id) set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b"); public Pokaz(id) { if(CT == TT) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.02, 0, 6.0, 1.0) show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / TT: %d", CT, TT) } new winning = CT > TT ? 1 : 0 set_hudmessage(winning ? 0 : 255, 0, winning ? 255 : 0, -1.0, 0.02, 0, 6.0, 1.0) winning ? show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT:%d TT: %d", CT, TT) : show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nTT:%d CT: %d", TT, CT); }