parametr do przeslania przez task to zwykla tablica
jako string, tylko jako tablica intów
Czytanie ze zrozumieniem się kłania
Wszak tablica intów to zwykła tablica, przynajmniej w PAWNie.
Ale niestety gdy przesyłamy taki string czy tablicę na zewnątrz to tu już jest różnica. O ile w tablicy możemy przesłać string to w drugą stronę niekoniecznie, bo mechanizm natywów i forwardów z
AMXX utnie komórki tablicy do 1 bajta. Takie coś ma miejsce np w info w menu. No i 2 różnica, że string musi być zakończony zerem (nullem, a nie zerem jako znak
ASCII).
A co do przesyłania pojedynczej wartości poprzez ID: jest problem, gdy chcielibyśmy restarty przerwać... jakie ID ma task? wszak ilość restartów się cały czas zmienia, a robić do tego globalną zmienną dodatkowo to kompletny bezsens. Wtedy jest łatwiej przekazać ID stałe, a zmienną w tablicy. Co innego, gdy mamy task per gracz, wtedy ID gracza może wędrować przez ID taska, o ile nie przekazujemy dodatkowo czegoś więcej. Tak samo możemy natrafiać na problem konfliktów ID taska wewnątrz pluginu, dochodzi nam wtedy niewygodne dodawanie i odejmowanie stałych. Lepiej jest przyzwyczaić się do przekazywania parametrów przez tablicę data i mieć spokój. Gdy rozbudowujemy plugin nie trzeba przerabiać tego, bo jeden parametr nam już nie wystarcza, wystarczy powiększyć tablicę.
Wracając do problemu - przecież wewnątrz taska ZAWSZE ile_razy będzie równe tyle samo, bez względu na to który raz się task wywołuje. Chyba nie taki miałeś cel