[ROZWIĄZANE] Wyrzucanie modelu tak jak wyr...
Najlepsza odpowiedź
^Grzyboo
01.03.2014 17:58
public plugin_precache() precache_model("models/rpgrocket.mdl"); public cmd(id) { new Float:vOrigin[3], iEnt; pev(id, pev_origin, vOrigin); iEnt = fm_create_entity("info_target"); fm_entity_set_model(iEnt, "models/rpgrocket.mdl"); fm_entity_set_origin(iEnt, vOrigin); set_pev(iEnt, pev_classname, "cl_Object"); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) set_pev(iEnt, pev_owner, id); new Float:vVelo[3]; velocity_by_aim(id, 400, vVelo); set_pev(iEnt, pev_velocity, vVelo); return PLUGIN_HANDLED; }Przejdź do postu

Danny OK
28.02.2014
Witam,
Powie mi ktoś jak zrobić wyrzucanie modelu (np. apteczki) z efektem tak jak wyrzucanie broni?
Czyli odlatuje od nas na ok 100-150u i spada na ziemie, a jeśli napotka przeszkodę to opada przy niej.
Z góry dziękuję za pomoc.
Użytkownik Danny OK edytował ten post 28.02.2014 22:19
Danny OK
01.03.2014
Lub jak ustawić aby było ograniczenie do 250u. Bo mam tam gdzie się patrzy no i przez całą mapkę można postawić apteczkę.
Jak zrobić aby był limit ze do 250u od stawiającego.
^Grzyboo
01.03.2014
Trzeba stworzyć jakiegoś enta, nadać mu model, pev_movetype na MOVETYPE_TOSS, a potem ustawić prędkość na podstawie tego, co nam zwróci velocity_by_aim
Najlepsza odpowiedź
^Grzyboo
01.03.2014
public plugin_precache() precache_model("models/rpgrocket.mdl"); public cmd(id) { new Float:vOrigin[3], iEnt; pev(id, pev_origin, vOrigin); iEnt = fm_create_entity("info_target"); fm_entity_set_model(iEnt, "models/rpgrocket.mdl"); fm_entity_set_origin(iEnt, vOrigin); set_pev(iEnt, pev_classname, "cl_Object"); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) set_pev(iEnt, pev_owner, id); new Float:vVelo[3]; velocity_by_aim(id, 400, vVelo); set_pev(iEnt, pev_velocity, vVelo); return PLUGIN_HANDLED; }
Danny OK
01.03.2014
Teraz mam problem bo apteczki nie może podnieść jej właściciel
I jeszcze jedna sprawa, jak zrobić żeby jak gracz wchodzi na model nie ścinało. Bo teraz "ścina" (tak dziwnie trzęsie ekran i zatrzymuje na 0.5s) jak gracz wejdzie na róg modelu.
Użytkownik Danny OK edytował ten post 01.03.2014 18:26
Danny OK
01.03.2014
Można zrobić aby "set_pev(ent, pev_owner, id);" działało tylko przez np 1.5 sek?
Ponieważ musi to być bo inaczej blokuje się apteczka na graczu, ale jak to jest to właściciel nie może jej podnieść.
Dlatego proszę o radę co zrobić
^Grzyboo
01.03.2014
set_task(1.5, "TaskRemoveOwner", iEnt) public TaskRemoveOwner(ent) { if(!pev_valid(ent)) return; set_pev(ent, pev_owner, 0) }
Danny OK
01.03.2014
Dzięki wielkie Plusik poleciał.
Jeszcze mam jedno pytanko, ale najpierw spróbuje zrobić sam bo mam pomysł lecz nie wiem czy wypali