Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wyrzucanie modelu tak jak wyrzucanie broni.


Najlepsza odpowiedź ^Grzyboo , 01.03.2014 17:58

public plugin_precache()
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

public cmd(id)
{
	new Float:vOrigin[3], iEnt;
	
	pev(id, pev_origin, vOrigin);
	
	iEnt = fm_create_entity("info_target");
	fm_entity_set_model(iEnt, "models/rpgrocket.mdl");
	fm_entity_set_origin(iEnt, vOrigin);
	
	set_pev(iEnt, pev_classname, "cl_Object");
	set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
	set_pev(iEnt, pev_owner, id);
	
	new Float:vVelo[3];
	velocity_by_aim(id, 400, vVelo);
	set_pev(iEnt, pev_velocity, vVelo);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 28.02.2014 22:18

Witam,

Powie mi ktoś jak zrobić wyrzucanie modelu (np. apteczki) z efektem tak jak wyrzucanie broni?

Czyli odlatuje od nas na ok 100-150u i spada na ziemie, a jeśli napotka przeszkodę to opada przy niej.

 

Z góry dziękuję za pomoc.


Użytkownik Danny OK edytował ten post 28.02.2014 22:19

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#2 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2014 17:10

Lub jak ustawić aby było ograniczenie do 250u. Bo mam tam gdzie się patrzy no i przez całą mapkę można postawić apteczkę.

Jak zrobić aby był limit ze do 250u od stawiającego.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.03.2014 17:23

Trzeba stworzyć jakiegoś enta, nadać mu model, pev_movetype na MOVETYPE_TOSS, a potem ustawić prędkość na podstawie tego, co nam zwróci velocity_by_aim


  • +
  • -
  • 0

#4 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2014 17:31

Mógłbyś pokazać to na przykładzie?


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.03.2014 17:58   Najlepsza odpowiedź

public plugin_precache()
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

public cmd(id)
{
	new Float:vOrigin[3], iEnt;
	
	pev(id, pev_origin, vOrigin);
	
	iEnt = fm_create_entity("info_target");
	fm_entity_set_model(iEnt, "models/rpgrocket.mdl");
	fm_entity_set_origin(iEnt, vOrigin);
	
	set_pev(iEnt, pev_classname, "cl_Object");
	set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
	set_pev(iEnt, pev_owner, id);
	
	new Float:vVelo[3];
	velocity_by_aim(id, 400, vVelo);
	set_pev(iEnt, pev_velocity, vVelo);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2

#6 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2014 18:17

Teraz mam problem bo apteczki nie może podnieść jej właściciel :D

 

I jeszcze jedna sprawa, jak zrobić żeby jak gracz wchodzi na model nie ścinało. Bo teraz "ścina" (tak dziwnie trzęsie ekran i zatrzymuje na 0.5s) jak gracz wejdzie na róg modelu.


Użytkownik Danny OK edytował ten post 01.03.2014 18:26

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#7 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2014 20:44

Można zrobić aby "set_pev(ent, pev_owner, id);" działało tylko przez np 1.5 sek?

Ponieważ musi to być bo inaczej blokuje się apteczka na graczu, ale jak to jest to właściciel nie może jej podnieść.

Dlatego proszę o radę co zrobić :-)


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#8 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.03.2014 21:12

set_task(1.5, "TaskRemoveOwner", iEnt)

public TaskRemoveOwner(ent)
{
	if(!pev_valid(ent)) return;
	
	set_pev(ent, pev_owner, 0)
}

  • +
  • -
  • 1

#9 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2014 21:27

Dzięki wielkie :-) Plusik poleciał.

 

Jeszcze mam jedno pytanko, ale najpierw spróbuje zrobić sam bo mam pomysł lecz nie wiem czy wypali :D


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych