RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage) { new weapon = get_user_weapon(attacker) if(is_user_alive(this)) { if(ma_bonus(idattacker) && weapon == CSW_AK47){ damage+=15 } if(ma_jakis_inny_bonus(this)){ damage-=20 } damage *= 0.5; SetHamParamFloat(4, damage); } }To wszystko zrobi się w takiej kolejności: (Przypuśćmy, że oddałem 1 strzał który normalnie powinien wynieść 100 dmg.)?
Sprawdza czy ofiara żyje.
Jeśli atakujący ma "ma_bonus" i broń AK47 dodaje mu +15 DMG
Jesli ofiara ma "ma_jakis_inny_bonus" dostaje 20 DMG mniej
(Czyli obecnie wychodzi, że zostało zadane 100+15-20 dmg = 95 dmg)
I to jest redukowane o 50% czyli ostatecznie zostało zadane ~47.5dmg
To wszystko się sumuje i będzie działać tak jak napisałem czy nie?