Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada naliczania deadów w tabeli


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 20.02.2014 12:21

Cześć,

 

Zna ktoś dobry sposób, aby zablokować naliczanie deadów w tabeli TAB, a w niej umieścić zupełnie co innego?



#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.02.2014 13:12

https://wiki.alliedm...vents#ScoreInfo

Musisz złapać ten event i po prostu zmieniać wartości.


  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 25.02.2014 12:19

Tzn. w Evencie mam zablokować dodawanie deadów, czy po prostu umieścić w nim już gotowe dane, jakie mają się znaleźć?



#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.02.2014 13:44

register_message + set_msg_arg_int



#5 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 25.02.2014 17:18

Zrobiłem, działa dobrze. Tylko problem polega na tym, że kompletnie nie wiem czy użyć ScoreAttrib do aktualizacji bieżącej tego, co wstawiłem zamiast deadów... Gdybym zrobił, a właściwie wstawił taką aktualizację w momencie zabójstwa, to ona jednak będzie w momencie zabójstwa dopiero, a nie wcześniej. Seba, masz jakiś pomysł jak rozwiązać, aby aktualizowało na bieżąco to, co zamieniłem?



#6 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 28.02.2014 22:48

To jak z tym dynamicznym wyświetlaniem? Działa, ale nie wyświetla od razu, tylko w nowej rundzie, a ja bym chciał dynamicznie.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 28.02.2014 23:03


#7 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 02.03.2014 00:53

Czy ktoś wie jak zrobić, aby aktualizowało automatycznie? ;>



#8 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 05.03.2014 15:15

Seba, poradzisz? ;)



#9 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 05.03.2014 15:34

Dziwna sytuacja, bo skoro zmieniasz wartosci ktore sa wysylane przez silnik gry to z automatu engine powinno wysylac tez wiadomosc aktualizujaca ScoreBoard ;)
Jezeli sie tak nie dzieje to wysylaj po kazdej zmianie ScoreInfo (pamietaj ze to musi dotrzec do kazdego, wiec MSG_ALL).





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych