Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie i ustawienie wynikow druzyn.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.02.2014 16:49

Witam.

Jak pobrac i ustawic wynik druzyny (np TT)?
  • +
  • -
  • 0

#2 TeJGeN

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 21.02.2014 16:50

czyli ? jaki wynik ? i gdzie pobrać


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam serdecznie

http://tejgen.blogspot.com/ mój blog z pluginami/paczkami własnej roboty


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.02.2014 17:07

Wynik druzyny (team score, liczba wygranych rund przez team).
Pobrac? Do zmiennej na przyklad.
  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 01.03.2014 08:46

do zmiennych
new TerrorWins;
new CounterWins;
w plugin_init

register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
na koniec

public t_win()
{
	TerrorWins++
}
 
 
public ct_win()
{
	CounterWins++
}
jeżeli chcesz pobrać to np.

cały kod wygląda tak

#include <amxmodx>

new TerrorWins
new CounterWins

public plugin_init()
{
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
	register_clcmd("say /wynik","wynik")
}
public t_win()
{
	TerrorWins++
}
public ct_win()
{
	CounterWins++
}
public wynik(id)
{
	client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
	client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
}

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.03.2014 09:27

No to pobranie z głowy.

A jak ustawic? Moze sa jakies offsety (?).
  • +
  • -
  • 0

#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 01.03.2014 09:49

sprawdź sobie

#include <amxmodx>

new TerrorWins
new CounterWins
new opcja
new ile_wpisane[33];

public plugin_init()
{
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
	
	register_clcmd("say /wynik","wynik")
	register_clcmd("say /daj","dodaj")
	register_clcmd("ile","pobierz");
}
public t_win()
{
	TerrorWins++
}
public ct_win()
{
	CounterWins++
}
public wynik(id)
{
	client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
	client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
}
public dodaj(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz Team:","handler_dodaj")
	
	menu_additem(menu,"CT")
	menu_additem(menu,"TT")
	
	menu_display(id,menu,0);
}
public handler_dodaj(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	opcja = item + 1;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public pobierz(id)
{
	new text[192]
	read_argv(1,text,191)
	format(ile_wpisane, charsmax(ile_wpisane), "%s", text);
	dawaj(id)
}
public dawaj(id)
{
	if(opcja == 1)
	{
		CounterWins += str_to_num(ile_wpisane)
	}
	if(opcja == 2)
	{
		TerrorWins += str_to_num(ile_wpisane)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.03.2014 12:25

do zmiennych

new TerrorWins;
new CounterWins;
w plugin_init

register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
na koniec

public t_win()
{
	TerrorWins++
}
 
 
public ct_win()
{
	CounterWins++
}
jeżeli chcesz pobrać to np.

cały kod wygląda tak

#include <amxmodx>

new TerrorWins
new CounterWins

public plugin_init()
{
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
	register_clcmd("say /wynik","wynik")
}
public t_win()
{
	TerrorWins++
}
public ct_win()
{
	CounterWins++
}
public wynik(id)
{
	client_print(id,print_chat,"Terrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
	client_print(id,print_chat,"Antyterrorysci maja %i zwyciestw",TerrorWins)
}

(...)

register_event("SendAudio", "round_win", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
(...)
public round_win() {
    new param[9]; read_data(2, param, 8);

    if(param[7] == 'c') ++CounterWins;
    else if(param[7] == 't') ++TerrorWins;
}


sebul (01.03.2014 12:57):
Dodatkowo trzeba by zerować te zmienne w pewnych sytuacjach. A teraz tak jeszcze patrzę na pierwszy post i chyba nie o to chodziło, bo pobrać wynik drużyny można zrobić bez inkrementacji jakiejś zmiennej.

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.03.2014 09:34

Dobra. Ale czy ten kod zmieni także wynik teamów w tabeli wyników?

Może przez orpheu trzeba?


  • +
  • -
  • 0

#9 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.03.2014 10:20

https://wiki.alliedm...e_1_Game_Events event TeamScore


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.03.2014 10:39

No dobra. Ale jak to zastosować do ustawienia?


  • +
  • -
  • 0

#11 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.03.2014 11:31

https://wiki.alliedm...e_1_Game_Events +

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/ +

write_string() +

write_short() +

chyba register_message() się przyda ;)


Użytkownik kyriuch edytował ten post 02.03.2014 11:34

  • +
  • -
  • 1

#12 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.03.2014 13:23

Kurcze. Nie ogarniam jeszcze operacji na message. Może ktoś pomóc?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych