Adidaski - Dostajesz 30 kondycji , nie slychac twoich krokow Akumulator24v - Masz o LW wieksza szybkostrzelnosc Burza Mozgow - +20 do kazdej statystyki Deagle Szeryfa - Masz 1/2 na natychmiastowe zabicie z DGL'a Zloty Deagle - +20 dmg z DGL'a Egon - Dostajesz 150 zdrowia Radar Telegrafisty - Widzisz wrogow na radarze Ciemne Okulary - Jestes odporny na flashe Prawa Reka Rambo - Zadajesz 15(+inteligencja) obrazen wiecej , 18 kondycji , 5 wytrzymalosci Twardy Baniak - Jestes odporny na strzaly w glowe Krytyczne naboje - Masz 1/3 szansy na zadanie potrojnych obrazen Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a UZI - Dostajesz Uzi + 10 dmg z niego Bezlik Ammo - Masz nielimitowana amunicje Flara - Natychmiastowe zabicie z HE Twarde Luski - 5-20 obrażen więcej Sterydy - Dostajesz 45 wytrzymalosci Bunt - Dostajesz AK47 + 10 dmg z niego Dezercja - Dostajesz M4A1 + 10 dmg z niej Tajemnica Zabojcy - Nie slychac twoich krokow , Masz 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP Adrenalina - Za kazde zabojstwo dostajesz 50hp Apteczka - Raz na runde mozesz sie uleczyc AWP Snajper - Natychmiastowe zabicie z AWP Buty Komandosa - Dostajesz 60 kondycji Buty Snajpera - Dostajesz 25 kondycji Buty Szturmowego - Nie slychac twoich krokow Eliminator Rozrzutu - Eliminuje rozrzut broni Fart Strzelca - Masz 1/6-12 na natychmiastowe zabicie z GLOCK/USP Modul Odrzutowy - Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja) , modul laduje sie co 4 sekundy Naboje Pulkownika - Zadajesz 10(+inteligencja) obrazen wiecej Notatki Kapitana - Odbijasz 1-4 pociskow na runde Notatki Ninji - Mozesz wykonac podwojny skok w powietrzu Notatki Sapera - Masz 2 miny na runde Noz Komandosa - Natychmiastowe zabicie z noza (PPM) Ogranicznik Rozrzutu - Ogranicza rozrzut broni Pancerz Neomexowy - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku Platynowe Naboje - Zadajesz 25-32 obrazen wiecej Podrecznik Szpiega - Masz ubranie wroga i 1/1-2 na natychmiastowe zabicie z HE Podwojna Kamizelka - Dostajesz 30 wytrzymalosci Rozblysk - Uzyj , by oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja) Tajemnica Admirala - Za kazdego fraga dostajesz 20hp + pelny magazynek Tajemnica Generala - Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE Tajemnica Wojskowa - Masz 1/3-5 na oslepienie wroga Tytanowe Naboje - Zadajesz 5(+inteligencja) obrazen wiecej Wykrywacz Metali - Widzisz miny Wyposazenie Wsparcia - Dostajesz 2 rakiety co runde Wyszkole Sanitarne - Co 5 sekund dostajesz 10 hp Wytrenowany Weteran - Dostajesz 100 zdrowia , tracisz 30 kondycji Wzmocniona Kamizelka - Dostajesz 40 wytrzymalosci Zaskoczenie Wroga - Gdy atakujesz kogos od tylu zadajesz potrojne obrazenia Zwinne Palce - Natychmiastowe przyladowanie Duch Kaprala - 5 Sekund mozesz przenikac przez sciany Jumping - Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu Mocne Nogi - Spadajac z duzej wysokosci nie tracisz hp Palace Rekawiczki - Co 5 sekund dostajesz granat Plonace Naboje - Masz 1/3-5 szans na podpalenie wroga Sekret Krowy - Dostajesz krowe + 5 dmg z niej Wytrenowany Rekrut - Dostajesz 50 zdrowia Zawodowy Rusher - Masz 1/2-3 na natychmiastowe zabicie z M3 Zestaw Pulkownika - Dostajesz USP i MP5 + 10 dmg z nich
proszę bardzo o te perki
Chcialbym by w perku z rakietami bylo wbudowane 10 sekund po rozpoczeciu rundy rzucanie rakietami
A gdy jest perk z minami to miny po rundzie znikaja
w przypadku perkow z dodawaniem broni i granatow
niech dodaje to zawsze przy rozpoczeciu rundy , bo nie raz sie wyrzuci a potem nie da
w przypadku perkow 1/1 niech zadaja 800 obrazen
Użytkownik flOw. edytował ten post 18.02.2014 10:56