Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[Zabawa] Ostatnia Prosta - Prośba o poprawienie błędów i poprawki pluginu

inny jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dragon1020

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2014 03:32

A więc chciałem napisać plugin do zabawy "Ostatnia Prosta" który po wpisaniu /zop wyskoczy menu(tak jak u simona i tam dalej włącza się menu z opisem zasady gry i z graczami żeby wybrać uczestników (coś jak na zasadzie FD tylko żeby był model a nie zielona poświata dla FD) i po wybraniu 2 graczy żeby wyskoczyło że zabawa rozpocznie się i tak jak na innych zabawach te okienko za ile co się będzie działo i po drugim czasie żeby CTkom dawało deagla z 1ammo

i od momentu rozpoczęcia zabawy po 20sekundach żeby zabawa się skończyła i żeby można było potem normalnie prowadzić czy też ponownie skorzystać z tej zabawy i jak można to żeby niewybranych uczestników zamroziło na okres trwania zabawy i usunąć speed i ciemność na mapie + tak jak z menagerem dawania FD żeby można było też zabrać (usunąć) uciekiniera i zmienić na innego (wtedy usuniętemu żeby zmieniło model na standardowy więźnia)

 

Prosiłbym żeby usunąć z pluginu menu duszka i opcję dawania duszka a fd poprawić na to że daje Uciekiniera (model się zmienia na uciekiniera)

 

Po zakończonej zabawie żeby poprawiało też model z uciekiniera na normalnego więźnia i tak jak ustawia że CT nieśmiertelne to żeby to się wyłączyło

 

Oto .sma:

Załączony plik  zop.sma   5,75 KB  14 Ilość pobrań
  zop.amxx

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>

#pragma tabsize 0

#define PLUGIN "[JB] Ostatnia Prosta!"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KreC!K"

native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zop;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar("zop_version", VERSION, FCVAR_SERVER);
    
    register_clcmd("say /menuzop", "MenuZop");

    id_zop = jail_register_game("OstatniaProsta",);
}

public plugin_precache()
{
    
    precache_model("models/player/uciekinier/uciekinier.mdl");
    precache_sound("jb_cypis/kaczki.mp3");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zop){
        OnRemoveData(id_zop);
        cs_set_player_model(id, "klawisz_cypis");
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        client_cmd(0, "mp3 stop");
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i))
                continue;

    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zop)
    {
        static szTimes[12];
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
        szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
                    
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
                
            UstawUciekinier(i);
        }
        setting[0] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
        }
    }
public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_game_hud(20, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        
        client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/kaczki.mp3");
    }
}
public fwSpawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
        return;
        
    UstawUciekinier(id);
}

UstawUciekinier(id)
{
    jail_set_users_speed(250.0);
    
    cs_set_user_nvg(id, 1);
    cs_set_player_model(id, "uciekinier");
}
public MenuZop(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_Menu");
    new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
    
    menu_additem(menu, "Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]","1", 3, cb);
    
    menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "0");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
}
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
    static num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
    switch(acces)
    {
        case 1:{
            if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 2:{
            if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
        case 3:{
            if(id != jail_get_prowadzacy()) {
                return ITEM_DISABLED;
            }
        }
    }
    return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "zabawaOP.txt", "Zasady Gry");
        
        case 1: MenagerZop(id);
        case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
    }
}
public MenagerZop(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_ManagerOP");
    menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
            
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerOP(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");

    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Zop": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;

        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Zop(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';

    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[Zabawa: Ostatnia Prosta!] ^x03%s ^x01%s uczestnika ^x03%s do Zabawy Ostatnia Prosta!",szName[0], callback? "dodal": "usunal",szName[1]);
}
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
        
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

Oto błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

abc.sma(24) : error 029: invalid expression, assumed zero
abc.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
abc.sma(54) : error 029: invalid expression, assumed zero
abc.sma(54) : error 004: function "OnDayStartPre" is not implemented
abc.sma(54) : warning 215: expression has no effect
abc.sma(54) : error 001: expected token: ";", but found "]"
abc.sma(54) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

Dla tego któremu uda się poprawić ten plugin leci "+" a nawet 2 :)

 

Z góry dzięki


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 15.02.2014 10:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

#pragma tabsize 0

#define PLUGIN "[JB] Ostatnia Prosta!"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KreC!K"

native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zop;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar("zop_version", VERSION, FCVAR_SERVER);
    
    register_clcmd("say /menuzop", "MenuZop");
    
    id_zop = jail_register_game("OstatniaProsta");
}

public plugin_precache()
{
    
    precache_model("models/player/uciekinier/uciekinier.mdl");
    precache_sound("jb_cypis/kaczki.mp3");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zop){
        OnRemoveData(id_zop);
        cs_set_player_model(id, "klawisz_cypis");
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        client_cmd(0, "mp3 stop");
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i))
                continue;
            
        }
    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zop)
    {
        static szTimes[12];
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
        szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            
            UstawUciekinier(i);
        }
        setting[0] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}
public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_game_hud(20, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        
        client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/kaczki.mp3");
    }
}
public fwSpawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
        return;
    
    UstawUciekinier(id);
}

UstawUciekinier(id)
{
jail_set_users_speed(250.0);

cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_player_model(id, "uciekinier");
}
public MenuZop(id)
{
new menu = menu_create("Menu Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");

menu_additem(menu, "Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]","1", 3, cb);

menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "0");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);

switch(acces)
{
    case 1:{
        if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 2:{
        if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 3:{
        if(id != jail_get_prowadzacy()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
}
return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
    return;
    
    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "zabawaOP.txt", "Zasady Gry");
            
        case 1: MenagerZop(id);
            case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        }
}
public MenagerZop(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_ManagerOP");
    menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
    
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerOP(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");
    
    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Zop": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        
        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Zop(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[Zabawa: Ostatnia Prosta!] ^x03%s ^x01%s uczestnika ^x03%s do Zabawy Ostatnia Prosta!",szName[0], callback? "dodal": "usunal",szName[1]);
}
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}


stock jail_set_users_speed(Float:speed)
{
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
            continue;
        
        if(get_user_team(i) == 1)
        {
            strip_user_weapons(i);
            cs_set_player_model(i, "kaczki");
            
            set_view(i, CAMERA_3RDPERSON);
        }
        else
            jail_set_user_speed(i, speed);
    }
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2014 10:27

Mogę wiedzieć co poprawiłęś ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 15.02.2014 12:33

usunąłem jeden przecinek, dodałem funkcję jail_set_users_speed i gdzieś dopisałem jedną klamrę


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2014 05:15

Prosiłem bardziej o usunięcie prędkości


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 16.02.2014 14:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

#pragma tabsize 0

#define PLUGIN "[JB] Ostatnia Prosta!"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KreC!K"

native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zop;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar("zop_version", VERSION, FCVAR_SERVER);
    
    register_clcmd("say /menuzop", "MenuZop");
    
    id_zop = jail_register_game("OstatniaProsta");
}

public plugin_precache()
{
    
    precache_model("models/player/uciekinier/uciekinier.mdl");
    precache_sound("jb_cypis/kaczki.mp3");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zop){
        OnRemoveData(id_zop);
        cs_set_player_model(id, "klawisz_cypis");
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        client_cmd(0, "mp3 stop");
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i))
                continue;
            
        }
    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zop)
    {
        static szTimes[12];
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
        szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            
            UstawUciekinier(i);
        }
        setting[0] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}
public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_game_hud(20, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zop)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        
        client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/kaczki.mp3");
    }
}
public fwSpawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
        return;
    
    UstawUciekinier(id);
}

UstawUciekinier(id)
{

cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_player_model(id, "uciekinier");
}
public MenuZop(id)
{
new menu = menu_create("Menu Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");

menu_additem(menu, "Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]","1", 3, cb);

menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "0");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);

switch(acces)
{
    case 1:{
        if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 2:{
        if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
    case 3:{
        if(id != jail_get_prowadzacy()) {
            return ITEM_DISABLED;
        }
    }
}
return ITEM_ENABLED;
}

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
    return;
    
    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "zabawaOP.txt", "Zasady Gry");
            
        case 1: MenagerZop(id);
            case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        }
}
public MenagerZop(id)
{
    new menu2 = menu_create("Manager Zabawy [Ostatnia Prosta!]:", "Handel_ManagerOP");
    menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
    menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
    menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
    
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_ManagerOP(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new acces, callback, data[3], iname[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
    replace(iname, 31, "^n", "");
    
    new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Zop": "Handel_Menu_Duszek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        
        switch(item)
        {
            case 0,1:{
                if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
            case 2:{
                if(!jail_get_prisoner_free(i))
                    continue;
            }
            case 3:{
                if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
                    continue;
            }
        }
        new name[32];
        get_user_name(i, name, 31);
        menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu2);
}

public Handel_Menu_Zop(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[Zabawa: Ostatnia Prosta!] ^x03%s ^x01%s uczestnika ^x03%s do Zabawy Ostatnia Prosta!",szName[0], callback? "dodal": "usunal",szName[1]);
}
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;
    
    new id2, callback, data[3], name[32];
    menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
    callback = data[0]-'0';
    
    id2 = get_user_index(name);
    jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
    
    new szName[2][32];
    get_user_name(id, szName[0], 31);
    get_user_name(id2, szName[1], 31);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2014 22:15

dzięki

a dałoby się jeszcze wypełnić prośbę z 1 postu ? chodzi gł. o usunięcie menu duszka itd bo taką ma treść pierwszy post


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny, jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych