Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z przechodzeniem broni na inna klase

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.02.2014 08:01

Niewiem dlaczego ale po zmianie klasy wszystkie bronie przechodza na nowa. Np gdy w trakcie rundy zmienie klase i przezyje, po ponownym odrodzeniu bedzie ona miala bron z starej i nowej klasy. Jak to moge naprawic? (Czyszczenie slotow przy spawnie przed rozdaniem broni nie wchodzi w gre. Wczesniej tak zrobilem ale nie sprawdzilo sie to, poniewaz byly bugi przy podnoszeniu broni) Uzywam tego silnika: amxx.pl/topic/36961-call-of-duty-mw-mod-update/
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 11.02.2014 10:03

Podaj obojętnie jaką klase (sma), rozumiem że bug jest na wszystkich klasach? Silnik edytowany?


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.02.2014 12:26

Przy spawnie wykonuj

 

http://amxx.pl/dokum...ip-user-weapons


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.02.2014 13:39

Podaj obojętnie jaką klase (sma), rozumiem że bug jest na wszystkich klasach? Silnik edytowany?

 

Tak, bug wystepuje na kazdej klasie. SIlnik edytowany ale to nie ma nic do rzeczy, jak wlaczam ten standardowy to tez wystepuje ten bug z broniami.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
        
new const nazwa[] = "Lekki Zolnierz";
new const opis[] = "Posiada 100hp, 120% biegu.";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

@ Cheq - Robilem juz w ten sposob i wszystko jest okej ale tylko gdy sie zginie na koniec rundy. Gdy przezyje majac perk z poprzedniej rundy za pomoca ktorego moge podnosic bronie, w nastepnej rundzie jest bug i juz sie tej broni nie podniesie az nie zginiesz. Podnoszenie broni robilem wedlug tego poradnika: http://amxx.pl/topic...a-broni-obcych/. Ale moim zdaniem nie ma to nic do rzeczy, poniewaz nie to wywoluje bug.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 11.02.2014 13:47

Myślę, że coś źle zrobiłeś z tego poradnika, bo ja też to wgrywałem jako item i wszystko działało


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 11.02.2014 13:57

Wszystko jest dobrze, mi to wszystko dobrze dziala tylko sie buguje jedynie jak przy spawnie wymusze czyszczenie slotow. Poza tym przed wgraniem podnoszenia broni tez mialem problem z przechodzeniem broni na inna klase tylko, ze moglem zastosowac strip_weapons a teraz nie.

 

edit: Juz sobie poradzilem :). Zrobilem to w ten sposob:

if(blokada_broni[id])
{
	StripWeapons(id, Primary);
	StripWeapons(id, Secondary);
	StripWeapons(id, Grenades);
}

Osoby  ktore nie moga podnosic broni beda miec je co respawn usuwane i pobierane na nowo z klas a ci ktorzy moga podnosic bronie beda ignorowani. Nic innego mi nie przyszlo do glowy ale takie wyjscie chyba nie jest najgorsze.

 

// mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych